קופות חולים
מכבי דנט
העצמאות
סניף קרית ים
מרכז רפואי סניף נווה שאנן
מכבי אור עקיבא-מרפאת אחיות
לב תל אביב - מרכז בריאות האישה - פוריות
נווה אפק-כללית סמייל
האשל
ד"ר בראייב נדיה
החלוץ - ילדים ומשפחה
מצאו אותנו בפייסבוק:
*ביום העקירה לא מתקרבים לשתיה חמה, מותר לשתות אך ורק משקאות קרים!
*ביום העקירה כדאי להימנע ממזון קשה וחם. תנו עדיפות למאכלים קרים ורכים כגון- יוגורט, ביצה רכה, מרקים קרים וכו'.
*לא לבצע תנועות שיכולות לגרום לוואקום בפה כגון יריקה. תנועות אלה עלולות למשוך את קריש הדם שנוצר במכתש העקירה, דבר שיכול לגרום לדלקת "מכתש יבש" וכואבת מאוד!!!
קרה לכם פעם שנכנסתם הביתה בסוף היום, ויחד עם הגוף הפיזי שלכם, נכנס "ענן " של מצב רוח רע תסכול שאריות של כעסים מהשיחה האחרונה בטלפון, אתם פותחים את הדלת , ופתאום שקט בבית , כולם מסתכלים עליכם ושואלים : "מה קרה ? " ואתם מתחילים עם שקרים קטנים , "הכל בסדר ו..".
והתופעה חוזרת על עצמה, ויום אחד הילדים שואלים, "אבא / אמא תגידו עצוב לכם לחזור הביתה ? אתם תמיד כעוסים ולא נחמדים...כשאתם פותחים את הדלת " .וואו.. את זה לא ציפיתם לשמוע, אתם "מחזיקים" מעצמכם אנשים נחמדים .
אם זה המצב ,
צרפתי לכם שני טיפים שישנו וישפרו את ההרגשה שלכם, תוך פחות מדקה.
המוח שלנו כידוע עובד כאוטומט.אם תשאלו את עצמכם "למה רע לי ? " .מיד תקבלו תשובות ותחושת העצב והדיכאון ישתלטו עליכם.
- אבל אם תשאלו עת עצמיכם :
- "מה ישמח אותי היום ?
- מה יגרום לי לחייך היום ?
- למה דברים טובים עומדים לקרות דווקא לי ?
מיד תתמלאו בתחושה טובה. חיוך יעלה לאט לאט על הפנים.
זה אומר , שאפשר לבחור במה למקד את המחשבה, ומיד להשפיע על ההרגשה שלנו.
וככל שנחשוב על ההזדמנות הזו כך נגלה את הכוח שלה.
וזה אומר שבכל פעם שתחזרו הביתה, תכנסו לרחוב שלכם ותשאלו את עצמיכם :
- מה עשה לי טוב היום ?
- מה ישמש אותי עכשיו בבית ?
- מה קידמתי היום ?
וכאשר המיקוד שלכם יהיה בחיפוש התשובה לשאלה : " מה עשה לי טוב היום ? " חיוך מיד יעלה על הפנים, שמרו את החיוך הזה למעמד הכניסה הביתה.
ידוע שרגש מחובר לשפת הגוף שלנו . לכל המנצחים בתחרויות ספורט על במת הניצחון יש אותה תנועה. עמידה עם ידיים מונפות למעלה. וכאשר תעמדו עכשיו, תניפו ידיים ותצעקו "יש" , תרגישו מיד כמנצחים. המוח מחבר את תנועת הגוף לחוויה הרגשית. ואחד משפיע על השני . זה אומר שלפני שאתם נכנסים הביתה, אתם נשענים לאחור על קיר הכניסה, מצמידים את הגב, את הכתפיים והראש לקיר , נישמו עמוק, שחררו אוויר ו"תייצרו" לכם תחושת גאווה. שימו לכם להתמלאות המידית שלכם בתחושה חיובית של גאווה וחיוך, ועם התחושה הזו , היכנסו הביתה
לסיכום
בהשקעה של פחות מדקה,
בדרך הביתה בכניסה לרחוב , חשבו לרגע : מה עשה לי טוב היום ? ...החיוך מיד יגיע
לפני שאתם פותחים את הדלת, היצמדו לקיר הזדקפו ונשמו עמוק את הגאווה שעולה - שביעות הרצון מיד תופיע
עכשיו אפשר להיכנס הביתה : מלאי שמחה, גאווה, אופטימיות, מקרינים אופטימיות ושמחה. החיבוקים והאהבה מכולם יגיעו מיד.
בהצלחה
יאיר היימן
מגשר משפחתי , מסטר NLP
לייזר הוא הגברה של אור על ידי פליטת קרינה, ובדומה לענפים רפואיים אחרים יש לו יתרונות משמעותיים גם ברפואת השיניים. רופאי השיניים משתמשים בו כי הוא מפחית רגישות בשיניים, ולעיתים מחליף את הטורבינה (המכשיר הממונע) בלי להזדקק להרדמה מקומית או בכלל. כמו כן, הלייזר משכך כאבים אחרי התערבויות מורכבות, מקלף רקמה דלקתית, חותם כלי דם, ומביא לעצירת דימום בעת פגיעה בסטורקטורות אנטומיות. למעשה נעשה שימוש בלייזר במגוון רחב של בעיות בשיניים ובחלל הפה. כך לדוגמא, במחלות חניכיים מטפלים איתו בכיסי חניכיים וקוטלים חיידקים אנאארוביים בשילוב עם מיקרוסקופ טיפולי בגישה מיקרו כירורגית. בטיפולי שורש הלייזר מחטא תעלות מזוהמות, וניתן לטפל איתו בהרפס שפתיים, בשתלים עם מחלת פריאימפלנטיטיס, לעשות פילינג לחניכיים ספוגות באמלגם, לטפל באפטות, לבצע חיתוך של פרנום לינגואלי או לביאלי בלי תפרים, להוציא שומות, ועוד. שימו לב: לא בכל המרפאות בארץ משתמשים במכשירי הלייזר השונים, אם מפני שהרופא לא עבר הכשרה מתאימה, ואם מפני שהוא לא דוגל בגישה שמרנית לשימור שיניים. לכן, כדאי לבדוק האם המרפאה מצוידת בלייזר ובאיזה סוג שלו, האם לרופא יש הכשרה הולמת, ואת הידע והכלים לטפל בבעיה שממנה אתם סובלים.
חשוב לדעת: מחקרים מדעיים רבים מראים כי עישון הינו גורם הסיכון העיקרי להופעת גידולים בשלפוחית השתן. גידולי שלפוחית השתן נוטים לחזור ולהופיע במקרים רבים ועישון הינו גורם סיכון מתמשך להישנות הגידולים גם בחולים שטופלו בעבר. לסיכום, מעבר לנזקי העישון הידועים יש לזכור את הסיכון המוגבר לסרטן שלפוחית השתן (כתוצאה מעישון סגריות וכו'), ומומלץ בחום להפסיק לעשן.
מחקרים מראים כי מחלת הקרונה מסוכנת הרבה יותר מהחיסון עצמו. אמנם הועלו תלונות על דפיקות לב לאחר חיסון קורונה, אולם הסיכונים במחלת קורונה גדולים בעשרות מונים.
בכל מצב של קוצר נשימה, סחרחורת, דפיקות לב חזקות, חולשה ועייפות מוגברת שאינה חולפת - יש לפנות לבירור ואבחון של רופא קרדיולוג.
במקביל לטיפול הרפואי, מומלץ לשלב טיפול משלים מותאם אישית, הכולל: דיקור סיני, תוספי תזונה בהתאם לצורך, המלצות לשינוי תזונתי ופעילות ספורטיבית.
טיפול מומלץ נוסף הוא גירוי עצבי לא פולשני להסדרת קצב הלב.
קריאה נוספת: חיסון קורונה, דפיקות לב והפרעות קצב לב >>
כל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.
כירורגיה פלסטית
פורום קרנית
גינקולוגיה ניתוחית
סרטן המעי הגס והרקטום
פורום אוקולופלסטיקה
פורום רפואת שיניים
פורום מחלות רשתית