קופות חולים
פיזיותרפיה - תלפיות מזרח
גילה - פיזיותרפיה
רמות אשכול - פיזיותרפיה
רמות אשכול - פיזיותרפיה ילדים
רמות א' - פיזיותרפיה
מקור ברוך - פיזיותרפיה
מקור ברוך - מיון פיזיותרפיה ואורתופדיה
פיזיותרפיה
מרכז בריאות ספיר - מכון פיזיותרפיה
פיזיותרפיה
מצאו אותנו בפייסבוק:
אורטרוסקופיה היא ניתוח שמבוסס על העיקרון של "זעיר פולשנות מקסימאלית". שמו כבר מרמז עליו שהוא נעשה בשופכן "URETER" עם מכשור אופטי זעיר "SCOPY". זהו מכשיר ארוך בעל קוטר של פחות מ- 3 מ"מ המחובר אל מצלמה ומסך, ובתוכו קיימות תעלות זעירות להעברה סיב לייזר או כלים לפינוי שברים של אבנים ממערכת השתן אחרי הריסוק. באופן כללי, אורטרוסקופיה היא ניתוח בטוח בעל סיכויי הצלחה גבוהים מאוד לטיפול באבני כליה. ואולם, תמיד קיימים גם סיכונים מסוימים כגון דימום, זיהום, או פרפורציה של דפנות של מערכת השתן. לאחר ניתוח שגרתי ולא מסובך, בדרך כלל ישתחרר המטופל הביתה באותו היום או למחרת.
* לצחצח שיניים בבוקר ובערב. חשוב לא להשאיר שאריות אוכל על/בין השיניים במשך היום ורצוי להסירן מיד בתום האכילה.
* לא להכניס שתייה או אוכל לפה אחרי צחצוח שיניים בלילה.
* אנחנו ממליצים להשתמש במברשת שיניים חשמלית עם ראש עם סיבים רכים, בעזרתה תוכלו להגיע לכל מקום בכל שן, כולל שיני בינה.
*אסור להפעיל לחץ על השיניים תוך כדי הצחצוח. (היום ישנן מברשות שיניים עם חיישן מיוחד שמתריע על לחץ יתר בצחצוח השיניים)
*אורך החיים של מברשת שיניים הינו בערך עד חודשיים או עד שסיבי מברשת השיניים נפתחים ומתחילים לפגוע בחניכיים.
*אנחנו ממליצים על מברשת שיניים חשמלית או ידנית רכה וקטנה שיכולה להגיע לכל מקום חשוב לא להפעיל לחץ גדול מידי על המברשת.
*דימום בזמן צחצוח השיניים נובע מלחץ לא סביר המופעל בזמן הצחצוח או מעיד על דלקת חניכיים. במקרה ונחשפתם לדימום בזמן הצחצוח מיהרו להגיע לרופא אשר יקבע צורך בהדרכה נוספת בצחצוח או בהסרת פלאק ואבנית מהשיניים או ניקוי שיניים עמוק אצל מומחה לחניכיים.
בראש ובראשונה חשוב להימנע מזיהומים וזאת על ידי רחצה טובה של האיזור המנותח. רצוי מאד שהמנותח ישמור על היגיינה טובה טרום הניתוח , ולאחריו, על מנת להימנע מזיהום של הפצע הניתוחי. בנוסף, חשובה הטכניקה שבה תופרים את העור. בתחילה הצלקת אמורה לבלוט מעט, ובמהלך הזמן משתטחת.
בשבוע - 10 ימים הראשונים מקובל לטפל במישחה אנטיביוטית, עד הוצאת התפרים. לאחר הוצאת התפרים נהוג לתת מישחה המכילה סטרואידים על מנת להפחית הבצקת והדלקת הכרוכים בתהליך הריפוי. בשלבים מאוחרים יותר, כחודש לאחר הניתוח, ניתן לשקול להוסיף לפי הצורך מישחה ייעודית לשיפור הצלקת.
הורים יקרים
הילדים שלנו מחקים אותנו . באופן טבעי , אנחנו הדמות המשמעותית הקרובה אליהם ביותר מרגע שנולדו . והחיקוי הוא תהליך טבעי שקורה להם.
מה זה אומר ?
זה אומר שכאשר משהו בהתנהגות שלהם לא מוצא חן בעיננו , זה כנראה השתקפות של ההתנהגות שלנו , שלא שמנו לב אליה. הם המראה שלנו , ויש לנו הזדמנות לעשות שינוי - עם עצמינו.
וזה אומר , שאם אנחנו רוצים לשנות את ההתנהגות שלהם, ושינהגו בצורה מסויימת , עדיף שנשנה את עצמינו - אתגר , לא קל ...אבל פשוט יותר, מחייב אותנו למודעות לעצמינו, ומזמן לנו את ההזדמנות לשינוי .
בהצלחה
יאיר היימן
מגשר משפחה
מטפל בדימיון מודרך.
050-7230744
רבים חושבים שמחלה דלקתית אומרת שיש זיהום או שמדובר במחלה מידבקת.
תחום הראומטולוגיה עוסק במחלות דלקתיות אוטואימוניות - כלומר מצב בו מערכת החיסון של הגוף יוצאת מאיזון מסיבות שונות ולא תמיד ברורות לנו ומייצר תגובה של דלקת כנגד הגוף עצמו, בהיעדר מזהם חיצוני. לכן הטיפול אינו במיגור המזהם אלא בטיפולים המפחיתים תגובה דלקתית. היום קיימים טיפולים רבים כאלו מהתרופות הישנות והמוכרות כמו פרדניזון או מטוטרקסאט ועד טיפולים ספציפיים יותר הפועלים במגנונים ביולוגים ומכוונים לעצירת תהליכי דלקת ברמה של מנגנון תאי.
כל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.
כירורגיה פלסטית
פורום קרנית
גינקולוגיה ניתוחית
סרטן המעי הגס והרקטום
פורום אוקולופלסטיקה
פורום רפואת שיניים
פורום מחלות רשתית