קופות חולים
מאר - אולטרה-סאונד איברים
מ.א.ר - חיפה - אולטרה-סאונד איברים
מכבי כרמל אולטראסאונד - אולטרה-סאונד איברים
מכבי חיפה הרצל - אולטרה-סאונד איברים
מדיטון - אולטרה-סאונד איברים
מכבי חולון - אולטרה-סאונד איברים
משוב - אולטרה-סאונד איברים
דקל - אולטרה-סאונד איברים
ד"ר לוקיץ פרנקלין - אולטרה-סאונד איברים
מכבי בת ים - אולטרה-סאונד איברים
מצאו אותנו בפייסבוק:
הסתיו הוא עונת היובש לפי הרפואה הסינית. נכון שאנו לא חשים זאת במהלך היום יום שלנו אבל בלילות אנחנו קמים עם גרון ניחר. הרבה פעמים מלוה את היובש הזה כאב גרון חלש ומרגיז שמאותת לנו שאוטוטו אנחנו חולים. אז לא! אנחנו לא חטפנו את השפעת הידועה לשימצה אלא רק נפגענו בגרון כתוצאה מהיובש.
מה עושים?
פשוט! איכלו יותר אגסים בשלים (ולא קשים) אפשר לאכול כפית דבש ביום, אפשר גם לאכול אספרגוס שמאוד עוזר לשמור על מאזן הנוזלים בגוף. כמה פשוט ככה יעיל!
שימרו על עצמכם לפני המחלה- זה הסוד הגדול.
ותהיו לי בריאים!
שנה טובה
דני שטיינברגר
אי אפשר לפתור בעיה מתוך הבעיה, או מתוך הסתכלות אל הבעיה. את הדרך אל הפיתרון רואים כשיוצאים מהבעיה ומביטים אל היעד מתוך קבלת המיקום העכשווי. באותו רגע, הדרך מתגלה. תפקיד המטפל הוא לראות את היעד ולהוביל את המטופל בצעדים בטוחים וברורים אל היעד. מטפל טוב אינו רואה את הבעיה מול עיניו ואינו מזין את הבעיה בהסתכלות וחקירת המצב הקיים. מטפל טוב רואה מול עיניו את הצעד הבא המוביל אל שיפור המצב.
אי נקיטת שתן הינה תופעה שכיחה ביותר הגורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים. הציבור לא תמיד מעודכן כי קיימים טיפולים חדשים ועדכניים מסוגים שונים שמטרתם לשפר ולהקל על הסובלים.
עדיף להתחסן נגד פפילומה עוד לפני שנחשפים לנגיף, ומאחר שהוא מועבר בעיקר בזמן יחסי מין כדאי להתחסן לפני שנשים מתחילות לקיים יחסים. יחד עם זאת, בישראל אפשר לקבל חיסון פפילומה עד גיל 45 והדבר בהחלט מומלץ גם בגילאים מבוגרים יותר. קחו בחשבון שאי אפשר להסתמך אך ורק על החיסון, ולכן המשיכו להגיע לבדיקות סקר תקופתיות. לבסוף,, זכרו ששימוש באמצעי הגנה מכאניים וקיום יחסי מין עם בן זוג קבוע מקטינים את סיכויי ההידבקות.
כל מטופל שקיבל טיפול שורש צריך להימנע מלדלג על עריכת ההליך השיקומי של השן (הצמדת הכתר) לאחר הטיפול, ולא להשלות את עצמו שהטיפול תם ונשלם אך מטעם זה בלבד שאין הוא סובל עוד מכאבים כלשהם. לדאבון הלב, הניסיון מלמד כי מטופלים שעברו טיפול שורש אך לא הקפידו לערוך את הליכי השיקום בדרך כלל חוזרים אל רופא השיניים כעבור חצי שנה (לכל המאוחר), ובפיהם שן שבורה שאין מנוס מלעוקרה. מן ההכרח לסיים בהקדם את הליך השיקום לאחר טיפול שורש.
כל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.
כירורגיה פלסטית
פורום קרנית
גינקולוגיה ניתוחית
סרטן המעי הגס והרקטום
פורום אוקולופלסטיקה
פורום רפואת שיניים
פורום מחלות רשתית