X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




כרטיס מומחה -
  • דניאלה מלאך מומחית לשיקום
  • שם מלא: דניאלה מלאך מומחית לשיקום
  • תואר המומחה: מומחית לשיקום וטיפול בכאב בטכניקה קוואנטית וQHHT
  • התמחות: מומחית בפילאטיס ובשיקום, יוצרת ומומחית בתנועה קוואנטית
  • מטפל ב: מבוגרים, גיל הזהב, נוער, אחר
  • סוג רפואה: טיפול שמרני, רפואה אלטרנטיבית
  • אזור: מרכז
  • פייסבוק:לחץ כאן לדף הפייסבוק
  • אתר אינטרנט:www.daniellamallach.com
אודות
תיאור קצר:

דניאלה מלאך הינה מומחית לפילאטיס, פילאטיס שיקומי והינה המפתחת של שיטות ריפוי קוואנטיות באמצעותן היא משקמת אנשים מכל מצב, או חולי.
דניאלה מנהלת קליניקה יוקרתית בתל אביב, אליה מגיעים אנשים שניסו הכל כדי לעזור לעצמם, עד שהגיעו לדניאלה מלאך. אצל דניאלה מלאך, נפתחת להם דרך חדשה, ערוצי חשיבה חדשים היוצרים מציאות פיסית ונפשית חדשה לחיים משוחררים מכאב. כל בעיית שלד שריר מטופלת מהמקור וכלים להמשך אורח חיים בריא מספקים למתאמנים אפשרות להמשיך לתרגל בעצמם ולדעת להתנהל ולחזור לפעילויות ספורטיביות או אחרות, שהיו רגילים להשתתף בהן לפני הפציעה. דניאלה מציעה הנחייה למדריכים ומטפלים באופן פרטי, או בהשתלמויות, קורסים וסדנאות ברחבי הארץ. מרכזי פילאטיס רבים מזמינים אותה להפיץ את שיטתה. מדריכים רבים שלמדו ממנה, ממשיכים את דרכה ברחבי הארץ בהצלחה מרובה.

צור קשר עם
  • שם מלא:
  • טלפון:
  • דוא"ל:
  • עיר:
  • כותרת ההודעה:
  • תוכן ההודעה:
טיפים מאת לכל הטיפים

איך יודעים אם נושמים פילאטיס?

נשימה אמיתית היא נשימה שנוצרת עבורינו. נשימה שבה אנו מתאמצים לבצע הנחיות האומרות לנו מה נכון, משבשת את הפעילות הטבעית של מערכת הנשימה. הטיפ הוא: היו המתבוננים אל תוך הנשימה ולא המבצעים. בקשו מהראות שלכם להראות לכם את מה שהן יודעות לעשות ותופתעו לראות איך הנשימה מתפתחת ומתבצעת עבורכם גם בתרגילים עצימים.


מה לעשות כשכואב הגב?

דבר ראשון התחילו לנשום בעדינות לעבר המקום הכואב. ספקו חמצן בלי ״סטרס״, השרירים מגיבים לפחד מהכאב בכיווץ מוגזם ומחמירים את הכאב. שתו מים זכים ומיצאו מקום מנוחה/תנוחה שמקלה על הכאב. עיצמו עיניים ותדמיינו בלונים מתנפחים בין החוליות, תנו להם לצמוח באיטיות תוך כדי הנשימות ותמלאו אותם באור לבן. באופן זה ניתן גם לתרגל פילאטיס כשה״בלונים״ בין החוליות מתמלאים באוויר שצעו לבן בוהק, זה מארגן את החוליות במנח שמשחרר לחצים ויוצר אימון בטוח ומרפא.

כתבות מאת
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2018