קופות חולים
אופקים - מרכז לרפואה יועצת
שגב שלום (מרפאה משולבת)
גת (קיבוץ גת)
ניר עם (מרפאה כפרית)
מפלסים (מרפאה כפרית)
בני דקלים - מרפאה ראשונית
סולד - כירוגיה
כללית סמייל - קרית גת
מחוזית - מרכז מקצועי (מרפאה משולבת)
ד"ר מועלם יגאל - ילדים (מרפאה עצמאית)
מצאו אותנו בפייסבוק:
שני החומרים המהווים סוגים של בוטוליניום טוקסין מציגים תכונות דומות, מצויים כבר שנים רבות בשימוש ויש להם פרופיל בטיחותי גבוה. במרבית המקרים הם משמשים להזרקות באזור הפנים, אך משתמשים בהם גם להזרקות באזורי גוף אחרים, ואפשר להזריק אותם כל שלושה עד שישה חודשים. באופן כללי, שניהם מציגים את אותה היעילות ובמחקרים לא נמצאו הבדלים באפקט שלהם. מאידך, הדיספורט מחלחל ומתפשט ביתר קלות אל האזורים המוזרקים ולכן האפקט הויזואלי שלו אחיד יותר. כמו כן, הבוטוקס פועל לאט יותר מהדיספורט שכן הוא משפיע תוך ארבעה עד שבעה ימים, בעוד הדיספורט משפיע תוך שניים עד חמישה ימים. יש גם טענות שהתוצאות של הדיספורט מחזיקות יותר זמן מעמד, אך אין הסכמה גורפת על כך. בכל מקרה, סוג החומר אינו הגורם החשוב אלא איכות המוצר ויעילותו, שמירה על רמה גבוהה של בטיחות בהזרקות, טכניקת ההזרקה ואיש המקצוע שמבצע אותה.
שבר בעצם הסירה הינה תופעה שכיחה אצל אנשים צעירים בדר"כ, ונגרמת מנפילה על יד מושטת. ב25% מהמקרים הצילומים הראשוניים לא מזהים את השבר. ועל כן הטיפול הראשוני הוא בדר"כ על סמך הבדיקה הקלינית. ברוב המקרים הטיפול נעשה ע"י גבס ובמקרים מסויימים כאשר קיימת תזוזה של השבר הדבר מחייב טיפול ניתוחי. הנקודה החשובה ביותר בשברים בעצם הסירה (שבר סקפואיד) הינה הסיכוי לאי איחוי של השבר באחוזים גבוהים ביחסית לשאר העצמות וזה נובע מאספקת הדם השונה לעצם הסירה מלשאר העצמות שבגוף.
העולם בפאניקה מול השפעת ונגיפים נוספים, חברות מציעות חומרי חיטוי (שימו לב לחיידקים ולא לוירוסים...) אנשים נלחצים בסין יש הסגר על אזור קטן 29 מליון תושבים... רופאה מיילדת ממעיני הישועה טוענת שזה כמו מגפת השפעת ב1918 (שבה בגלל חולשת העולם בסוף מלחמה שארכה 4 שנים וכל החיילים חזרו לביתם והפיצו את הנגיף בכל העולם...)
שימו לב נגיף= וירוס ולא חיידק שהוא נישא באוויר ואורך חייו קצר רובינו נחשפים לנגיפים וגם לחיידקים ורק מעטים נדבקים ומיעוט שבמיעוט מתים מזה. כך היה וכך יהיה. אם נדע לחזק את עצמנו ואת מערכת החיסונית שלנו נחייה בשמחה וברוגע נוכל לצלוח את החורף הזה ועוד הרבה חורפים בטוב.
לטפוח על חזה עליון ולחזק את בלוטת התימוס. לבלוע שום לשים ליד הראש בצל כשכבר יש תחושה לא טובה לגרגר מי מלח ועוד רעיונות יעזרו לנו לצלוח כל מחלה בשלום.
שמחה וטוב יחזקו את המערכת החיסונים ויקלו עלינו להתמודד.
חורף טוב ובריא
"כולם אומרים כי הם פתוחים לחידושים כל עוד אינם נדרשים לשנות את ההרגלים" - וולטר הסטון.
אובחנתם עם סוכרת או טרום סוכרת? תזונה מאוזנת ונכונה יכולה לשפר באופן משמעותי את מאזן הסוכר בדם, להפחית את נזקי המחלה ולהיטיב את מצב בריאותכם ואיכות חייכם.
- אכילת מלח גורמת לצבירת נוזלים, לכן המעט בצריכתו או עבור לשימוש במלח דל נתרן.
- אל תחזיק בבית חטיפים, דברי מתיקה, מאפים, מיצים וכל מה שאינך יכול לעמוד בפניו. התירוץ "בשביל האורחים" ו"רק הפעם" שווה הרבה פחות מהבריאות שלך
- תכנן והכן מראש את הארוחה הבאה שלך. אל תאלתר ארוחה כשאתה רעב, זה יגרום לך לאכול מה שאינך צריך.
- בכל ארוחה, כלול כמות מסויימת של ירקות דלי פחמימות כגון:כרוב, כרוב ניצנים,כרובית, ברוקולי, פלפל,חסה, שעועית ירוקה, פטריות, קישואים, תרד, צנון, אספרגוס, מלפפון, קולרבי, סלרי, סלק עלים ועוד.
- אכול בנחת ובזמנים קבועים, לעס היטב וביסודיות, השאר קצת מקום בקיבה. תנוח מעט, תשתה תה צמחים ותראה שהשובע מגיע.
- וותר על טיגון, ומדוד בכף קמצנית את השמן לבישול או לסלט, כף שמן שווה 90 קלוריות,שלוש כפות שוות ארוחה בינונית.
- קח אתך תמיד פרי או כריך מזין כשאתה בחוץ, בנסיעה או בעבודה, כך תוכל להמנע מ"לחטוף" משהו בדרך.
- סיימת לאכול, שתה כוס של תה ירוק סיני ללא סוכר. תה ירוק מסייע לתהליך העיכול, לשריפת שומנים, טיהור חום ולחות, מונע עייפות לאחר הארוחה ומכיל מרכיבים נוגדי חמצון.
- אכול ארוחת ביניים קטנה, פרי או ירק כדי לא להגיע מורעב לארוחה העקרית.
- הכר את נקודות החולשה שלך למד לעקוף אותן. אם למשל אתה מתחיל לנשנש באופן אוטומטי מול הטלוויזיה, הכין מראש קנקן תה, ספל פופקורן וירקות חתוכים או מוחמצים במקום בוטנים.
- אל תגיע מורעב לחתונה או לאירוע אחר, שעתיים או שלוש לפני כן, אכול ארוחה קלה, סלט או פרי.
- שתה מים, סודה, תה, תחליפי קפה בין הארוחות.
- החזק צמוד למקרר רשימה זו יחד עם רשימה של מזונות עתירי קלוריות.
- אם קבלת מתנה שוקולד. עוגיות וכו', חלק אותם לאחרים בהקדם האפשרי.
- קרא היטב את התווית על האריזה; מזונות רבים ללא תוספת סוכר עדיין מאוד משמינים.
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך פשוט ובטוח, נמשך רק דקות ספורות ואינו מכאיב. יחד עם זאת, מומלץ לבצעו רק במרכזים רפואיים שבהם עובדים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום והכשרה הולמת. לפני הפעולה, חשוב לבצע את כל הבדיקות המקדימות, כגון רפרקציה אצל אופטומטריסט, ובדיקת עיניים מלאה אצל רופא העיניים שכוללת את הקרנית, העדשה, הרשתית ולחץ תוך עיני. מלבד זאת, לא צריך לבצע הכנות מיוחדות, רק הקפידו להגיע בלי איפור סביב העיניים. לבסוף, קחו בחשבון שהעין עשויה להכאיב או להציק לכם כמה ימים לאחר הניתוח, אך התופעות האלו יחלפו.
כל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.
כירורגיה פלסטית
פורום קרנית
גינקולוגיה ניתוחית
סרטן המעי הגס והרקטום
פורום אוקולופלסטיקה
פורום רפואת שיניים
פורום מחלות רשתית