X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אנדוקרינולוגיה
אודות הפורום
אודות פורום אנדוקרינולוגיה

פורום אנדוקרינולוגיה שע"י המחלקה הפנימית במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר סמיר קאסם, שהינו מומחה ברפואה פנימית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ומנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי כרמל חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לרפואה פנימית, מחלות בלוטת התריס, יתר פעילות בלוטת...

פורום אנדוקרינולוגיה שע"י המחלקה הפנימית במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר סמיר קאסם, שהינו מומחה ברפואה פנימית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ומנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי כרמל חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לרפואה פנימית, מחלות בלוטת התריס, יתר פעילות בלוטת התריס, תת פעילות בלוטת התריס, גושים בבלוטת התריס, אוסטאופורוזיס - Osteoporosis, מחלות של בלוטת יותרת התריס (היפו והיפר פאראתירואידיזם), יותרת המוח (היפופיזה), אקרומגליה (מחלה של יותרת המוח), פרולקטינומה, גושים ביותרת המוח, גידולים בבלוטת יותרת המוח, מחלות בבלוטת יותרת הכלייה (אדרנל), ירידה בתפקוד המיני אצל גברים, שיעור יתר באישה, הפרעות במחזור אצל נשים ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר סמיר קאסם על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אנדוקרינולוגיה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • hydroxylase deficiency והריון
    דפנה
    21:01 17/10/21 17/10
    21:01
  • שלום אשח לעזרה, התור הבא שלי לאנדו' בינואר, נראה לי יהיה מאוחר מיד...יש לי חסר באנזים OH 21 הידרוקסי, לא קלאסי, מחזורים סדירים וביוצים תקינים, שבוע שעבר הרופא המליץ להתחיל דקסמטזון בעקבות נסיון להרות, היום גיליתי שאהי בהריון, ספונטני , בת 39, עד היום לא הייי מטופלת, קראתי שיש להפסיק דקסמטזון בהריוןכי הוא יכול לגרם למומים, כעת אני לא יודעת מה לעשות, אין לי מענה מהרופא שלי, כמו כן האם עלי לעבור לכדור אחר או לא לקחת שום כדור, תודה רבה לתשובתך (בנוסף אציין שבבדיקות אחרונות טוסטסטרון גבוה)

  • הגב ל: hydroxylase deficiency והריון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026