X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום קרדיולוגיה ומסתמים
אודות הפורום
אודות פורום קרדיולוגיה ומסתמים

פורום קרדיולוגיה ומסתמים מנוהל על ידי ד"ר לימור אילן בושארי, מומחית לרפואה פנימית וקרדיולוגיה עם מומחיות מיוחדת בהדמיות אולטרא סאונד לב, המשמשת מנהלת מערך קרדיולוגיה במרכז הרפואי העמק, עפולה. במסגרת הפורום ניתן לשאול שאלות במגוון נושאים הקשורים לקרדיולוגיה ומסתמים, ביניהם בדיקות אקו לב לסו...

פורום קרדיולוגיה ומסתמים מנוהל על ידי ד"ר לימור אילן בושארי, מומחית לרפואה פנימית וקרדיולוגיה עם מומחיות מיוחדת בהדמיות אולטרא סאונד לב, המשמשת מנהלת מערך קרדיולוגיה במרכז הרפואי העמק, עפולה. במסגרת הפורום ניתן לשאול שאלות במגוון נושאים הקשורים לקרדיולוגיה ומסתמים, ביניהם בדיקות אקו לב לסוגיהן (אקו בית חזי, אקו טרנס וושטי, אקו תלת מימד, אקו מאמץ), הדמיה של פעולות מורכבות בחדר צנתורים ובחדר ניתוח, בעיות מסתמיות: אטיולוגיה, אבחנה וטיפול, קרדיו-אונקולוגיה- בעיות משולבות של סרטן ולב, ועוד. הנכם מוזמנים לפנות אל ד"ר אילן בושארי דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי לשאלותיכם.

מנהלי פורום קרדיולוגיה ומסתמים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אירועי סינקופה
    מיכל
    23:56 04/02/21 04/02
    23:56
  • שלום. אימי בת 79. לפני כ4 שנים עקב הפרעות קצב הושתל קוצב לב. נוטלת אלויקוויס פעמיים ביום, טמבוקור פעמיים ביום (שתי אלו החלו לאחר השתלת הקוצב), וואלסרטן 160 פעמיים ביום. ב3 שנים האחרונות היו מספר אירועים של איבוד הכרה של שניות שגרם לנפילות וחבלות רציניות. סיטי מח מהימים האחרונים תקין. האם אחת מהתרופות שציינתי יכולה לגרום לאובדן ההכרה הזה? אולי הטמבוקור? או התרופה ללחץ הדם? האם לדעתך עלינו לבקש לנסות להחליף את אחת התרופות למשהו אחר? תודה

  • הגב ל: אירועי סינקופה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • אירועי סינקופה
    ד"ר לימור אילן בושארי
    09:29 05/02/21 05/02
    09:29
  • שלום רב,

    אין מספיק נתונים כדי לענות לשאלה.
    במידה ויש ארועים של אבדן הכרה-
    יש לבצע במספר בדיקות
    אחת מהן וחשובה מאוד היא לבצע בדיקה של הקוצב.
    אנא צרו קשר עם הקרדיולוג / מרפאת הקוצבים לבדיקה והערכה.
    ההחלטה על המשך/ הפסקת תרופות תעשה בהתאם.

    בברכה,
    דר. לימור אילן בושארי

    בברכה,
    ד"ר לימור אילן בושארי, מנהלת מערך קרדיולוגיה במרכז רפואי "העמק", עפולה.
    טלפון: 04-6494346
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: אירועי סינקופה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021