X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אורטופדיית ברך וירך
אודות הפורום
אודות פורום אורטופדיית ברך וירך

פורום אורתופדיית ברך וירך מנוהל על ידי ד"ר נביל גרייב, מומחה לכירורגיה אורתופדית בדגש על ניתוחים להחלפת מפרקי ירך וברך, וטראומה אורתופדית. ד"ר גרייב משמש בתפקידים בכירים במרכז הרפואי רמב"ם (סגן מנהלת המחלקה האורטופדית בביה"ח רמב"ם ועוד) וכמו כן מטפל במרפאות אסותא חיפה (לב המפרץ), השוכנת בש...

פורום אורתופדיית ברך וירך מנוהל על ידי ד"ר נביל גרייב, מומחה לכירורגיה אורתופדית בדגש על ניתוחים להחלפת מפרקי ירך וברך, וטראומה אורתופדית. ד"ר גרייב משמש בתפקידים בכירים במרכז הרפואי רמב"ם (סגן מנהלת המחלקה האורטופדית בביה"ח רמב"ם ועוד) וכמו כן מטפל במרפאות אסותא חיפה (לב המפרץ), השוכנת בשדרות ההסתדרות 55, חיפה. בפורום זה ניתן לשאול בין היתר אודות בעיות מפרק הירך והברך, שחיקה ושינויים ניווניים במפרקי ירך וברך, בעיות של נמק אספתי של ראש הירך או ראש הברך (AVN), טראומה של הברך והירך, בעיות לאחר החלפת מפרקים, ושברים במפרקי ירך וברך (כולל זיהומים). הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר נביל גרייב דרך הפורום וללמוד מהניסיון ומהתשובות שניתנו לגולשים אחרים.

מנהלי פורום אורטופדיית ברך וירך

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • שבר בעצם פיקה
    נופר
    06:11 14/05/22 14/05
    06:11
  • שלום רב
    אני בת 55 , נפלתי ושברתי את עצם הפיקה ברגל שמאל ( יש לציין שיש לי אוסטופניה )
    יש לי שבר שפשוט הייתי 7 שבועות בגבס , ועכשיו עברתי לסד .
    1. האם זה רגיל שאחרי 6 שבועות בגבס רואים בצילום שיש לי עדיין שבר ?
    2. האם להתחיל פיזיותרפיה למרות שהשבר לא התאחה ?

  • הגב ל: שבר בעצם פיקה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • שבר בעצם פיקה
    ד"ר נביל גרייב
    09:39 20/05/22 20/05
    09:39
  • שלום.
    זה בהחלט תלוי שמראה הכללי של הפיקה ויכולים לפעמים עדיין לראות קו שבר למרות שזה מחובר.
    יש להתחיל כיפוף בזהירות ולהקשיב לגוף. אם הכאבים חזקים להפסיק.
    בברכה,
    דר' גרייב

    בברכה,
    ד"ר נביל גרייב, מומחה לכירורגיה אורתופדית בדגש על ניתוחי החלפת מפרק ברך וירך וטראומה אורתופדית.
    סגן מנהלת המחלקה האורטופדית בביה"ח רמב"ם.
    טלפון לבירורים: 077-9973148
    דוא"ל: [email protected]
  • הגב ל: שבר בעצם פיקה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026