X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום מחלות של הכבד
אודות הפורום
אודות פורום מחלות של הכבד

פורום מחלות של הכבד מנוהל על ידי ד"ר ילנה ירמנקו, מומחית לרפואה פנימית עם מומחיות על בגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד, המשמשת כרופאה בכירה במכון הגסטרו של מרכז רפואי העמק. הפורום הוקם על מנת לאפשר לכם לשאול מגוון שאלות הקשורות בתחלואה של הכבד, לרבות הפרעות באנזימי כבד, כבד שומני, הפטיטיס C, הפט...

פורום מחלות של הכבד מנוהל על ידי ד"ר ילנה ירמנקו, מומחית לרפואה פנימית עם מומחיות על בגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד, המשמשת כרופאה בכירה במכון הגסטרו של מרכז רפואי העמק. הפורום הוקם על מנת לאפשר לכם לשאול מגוון שאלות הקשורות בתחלואה של הכבד, לרבות הפרעות באנזימי כבד, כבד שומני, הפטיטיס C, הפטיטיס B, בדיקת פיברוסקאן וסרטן ראשוני בכבד ובדיקות מעקב אחר מחלות של הכבד. הנכם מוזמנים לפנות אל ד"ר חזאן וד"ר ירמנקו דרך הפורום ולקבל מענה לשאלותיכם.

מנהלי פורום מחלות של הכבד

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אנזימי כבד גבוהים
    סיון לוי
    13:23 20/07/21 20/07
    13:23
  • שלום רב, מזה זמן רב בבדיקות דם יש לי ערכים גבוהים של כל אנזימי הכבד, בבדיקות דם האחרונות, לא חל שיפור. מזה זמן שרבה, אני לוקחת כדורים לדיכאון: לוסטרל 100 מ"ג, למקטל 100 מ"ג, סרקוול 200 מ"ג, כמו כן יש לי כבד שומני, כרגע אינני יכולה להפסיק את התרופות לדיכאון, אני מאוזנת ופוחדת שאם אפסיק הדיכאון יחזור. שאלתי היא האם יש אפשרות להוריד את הערכים הגבוהים של האנזימים בעזרת תרופה, תוסף מזון או כל דבר אחר. אני מאוד מודאגת ומקווה לקבל תשובה בהקדם, תודה, סיון

  • הגב ל: אנזימי כבד גבוהים

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021