X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום דלקת מפרקים הקשורה לפסוריאזיס
אודות הפורום
אודות פורום דלקת מפרקים הקשורה לפסוריאזיס

פורום דלקת מפרקים הקשורה לפסוריאזיס שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר אמיר חדאד וד"ר דבי זיסמן. ד"ר אמיר חדאד הוא מומחה בר...

פורום דלקת מפרקים הקשורה לפסוריאזיס שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר אמיר חדאד וד"ר דבי זיסמן. ד"ר אמיר חדאד הוא מומחה ברפואה פנימית וראומטולוגיה המשמש כראומטולוג בכיר ביחידת הראומטולוגיה של בית החולים "כרמל", בשילוב עם מתן ייעוץ ראומטולוגי בבית החולים "לין", חיפה, וד"ר דבי זיסמן הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ומנהלת היחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל חיפה, ובמרכז הרפואי "לין". מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לדלקת מפרקים, דלקת מפרקים הקשורה לספחת העור, דלקת מפרקים מקשחת, Psoriatic arthritis, Spondyloarthropathy, Ankylosing spondylitis, אצבע "נקניקיה", ENTHESITIS, כאב גב דלקתי, תרופות ביולוגיות, מטוטרקסט, ספונדילוארטרופתיה, דלקת גידים, אנטזופתיה, פסוריאזיס, דלקת מפרקים בעמוד השדרה, דלקת מפרקים בעמוד השידרה ועוד. הנכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות היחידה על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום דלקת מפרקים הקשורה לפסוריאזיס

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • תופעת לוואי של תרופות ביולוגיות
    שם בדוי
    18:40 20/07/18 20/07
    18:40
  • שלום,
    יש לי פסוריאזיס קשה 20 שנה ולאחרונה אובחנה גם דלקת מפרקים פסוריאטית בעמוד השידרה.
    אני מטופל 10 שנים בתרופות ביולוגיות אשר מביאות לרמיסיה מלאה אך גורמות לי לתשישות גופנית ונפשית. העייפות מחמירה עם השנים וכבר קשה לי ללכת מרוב עייפות ואני חושש שאאבד את מקום עבודתי. העייפות מחמירה מאוד בעקבות פעילות גופנית המתונה ביותר.

    בהפסקה של התרופות הביולוגיות נעלמת העייפות לחלוטין, גם לא עם פעילות גופנית.

    ניסיתי יומירה, סטלרה, אוטזלה ואנברל.
    בדיקות דם תקינות וללא הבדל כאשר עם או בלי תרופות ביולוגיות.

    האם מישהו נתקל בתופעה כזו? האם יש משהו לעשות?

  • הגב ל: תופעת לוואי של תרופות ביולוגיות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • תופעת לוואי של תרופות ביולוגיות
    ד"ר ג'וי פלד
    13:11 13/01/19 13/01
    13:11
  • שלום רב,
    זו יכולה להיות תופעת לוואי נדירה של טיפול ביולוגי. כיום יש תרופה ביולוגית חדשה שנקראת קוסנטיקס שיכולה מאוד לעזור לך. אני ממליצה לך לפנות לראומטלוג המטפל שלך ולהתיעץ איתו בנושא.
    בהצלחה!

    בברכה,
    ד"ר ג'וי פלד, מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל, חיפה, ובמרכז הרפואי "לין", חיפה.
    טלפון: 04-8250486
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: תופעת לוואי של תרופות ביולוגיות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2020