X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום ראומטולוגיה כללית
אודות הפורום
אודות פורום ראומטולוגיה כללית

פורום ראומטולוגיה כללית שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר דבי זיסמן וד"ר אמיר חדאד. ד"ר דבי זיסמן הינה מומחית לרפואה פנימי...

פורום ראומטולוגיה כללית שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר דבי זיסמן וד"ר אמיר חדאד. ד"ר דבי זיסמן הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ומנהלת היחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל חיפה, ובמרכז הרפואי "לין", וד"ר אמיר חדאד הוא מומחה ברפואה פנימית וראומטולוגיה המשמש כראומטולוג בכיר ביחידת הראומטולוגיה של בית החולים "כרמל", בשילוב עם מתן ייעוץ ראומטולוגי במרכז "לין", שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לדלקת מפרקים, ראומטולוגיה כללית, לופוס - זאבת, וסקוליטיס, Systemic lupus erythematosus, rheumatoid arthritis, Early arthritis, Psoriatic arthritis, Infalmmatory arthritis, Vasculitis, Ankylosing spondylitis, תרופות ביולוגיות, מטוטרקסט, vaccination and arthritis -חיסונים בדלקת מפרקים, temporal arteritis polymyalgia rheumatica, bechet, fmf, familial medeiterranean fever, קדחת ים תיכונית, מחלות אוטואימוניות ועוד. הנכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות היחידה על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום ראומטולוגיה כללית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • חיסון קורונה
    אסף
    10:36 22/04/21 22/04
    10:36
  • שלום רב,

    לאישתי יש סכרת נעורים, צליאק ולופוס, היא התחסנה כנגד קורונה בתחילת פברואר עשתה את החיסון השני, האם ישנה בדיקת דם שאפשר לעשות כדי לדעת האם פיתחה נוגדנים?

  • הגב ל: חיסון קורונה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024