X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • קושי בזיכרון וביכולת תגובה
    עומרי
    17:18 15/07/21 15/07
    17:18
  • היי דוקטור, קוראים לי עומרי ואני בן 19 לפני קצת יותר משבועיים התחלתי לקחת פרוזק במינון של חצי כדור ליום(10 mg). לאחר יומיים שלקחתי את הכדור הלכתי לישון עם חברים בים, ושכחתי לקחת את הכדור ביום למחרת ובנוסף גם לא ישנתי בכלל באותו לילה,יום למחרת חזרתי הביתה אכלתי ארוחה לא כל כך גדולה, בנוסף הכלתי גם כמה ליצ'י והלכתי לישון יום אחרי קמתי עם כאב ראש וחולשה וקצת רעד ביד, בהתחלה לא ידעתי מה זה והייתי אצל פסיכולוג על הבוקר והרגשתי ממש חולשה וכאב ראש. אחרי הפסיכולוג שהיה על הבוקר חזרתי הביתה(עדיין לא לקחתי כדור באותו יום) ולמרות שאני לא סוכרתי חשבתי אולי שהיה לי היפוגלוקמיה מכיוון שלא אכלתי הרבה יום לפני וישנתי הרבה שעות בלילה. אז אכלתי ליצ'י בישביל לעלות את רמת הסוכר ופתאום הרגיש לי משהו לא טוב בליצ'י שאכלתי בדקתי באינטרנט וראיתי שלאנשים מסוימים ליצ'י גורם להיפוגלוקמיה בעיקר אם אוכלים אותו בערב, ממש נלחצתי כי הבנתי שכנראה היה לי היפוגלוקמיה כי באמת עד שלא אכלתי סוכר כאב לי הראש הלכתי לרופא והוא מדד לי לחץ דם נמוך, ומסיבה מסוימת הוא לא מדד לי סוכר למרות שאני מניח שהסוכר שלי התייצב כבר באותו זמן כבר לא הרגשתי חולשה אבל עדיין היה לי כאב ראש ממש ופשוט מה שעשיתי ביומיים הבאים זה לאכול פחמימות ריקות כל פעם שהיה לי כאב ראש וזה הרגיש לי מה שעוזר לי לכאבי ראש, מדדו לי את הסוכר יום למחרת והוא היה 94 אבל הרופאה אמרה שהוא נמוך כי בדיוק אכלתי ארטיק לפני. כמה שעות לאחר עשיתי עוד בדיקה והסוכר היה 78 ולפי הרופאה זה היה בסדראבל עדיין היו לי כאאבי ראש ולא הצלחתי לישון בלילות. בתקופה הזאת לא לקחתי את הפרוזק ודיברתי עם הפסיכאטר והוא אמר שיכול להיות שהכאבי ראש והסחרחורת קרו בגלל שהפסקתי לקחת את הפרוזק ויכול להיות שלא הייתה לי היפוגלוקמיה אלה פשוט זה היו תופעות לוואי של הפסקת הנטילה.חזרתי לקחת את הפרוזק לאחר חמישה ימים שלא לקחתי והכאבי ראש באמת נעלמו, אבל לאחר יומיים שלקחתי את הפרוזק הרגשתי שזמן התגובה שלי הרבה יותר איטי וקשה לי להקשיב ולנתח מישהו שמדבר, דיברתי עם הפסיכאטר שלי והוא אמר לי שכדאי לי להפסיק לקחת פרוזק ולקחת קלונקס לתקופה קצרה במקום הפרוזק.עכשיו אני כבר שבוע וחצי על הקלונקס ניסיתי להפסיק את הקלונקס ולא לקחתי יום אחד אבל יום אחרי זה היו לי כאבי ראש וסחרחורת וחזרתי לקחת את הקלונקס. עכשיו השאלה שלי היא האם הכאבי ראש הסחרחורת והרעד שהיו לי בהתחלה נגרמו בגלל שלא לקחתי את הפרוזק ויכול להיות שזה תופעות לוואי של הפסקה(בסך הכל לא לקחתי יום אחד) או שיכול להיות שהפסקת התרופה גורמת לירידה ברמת הסוכר בגוף בנוסף לליצ'י ובאמת נגרמה לי היפוגלוקמיה? השאלה העיקרית שלי האם הכאבי ראש החולשה והחסרחורת שהיו לי לאחר ההפסקה הראשונה של הפרוזק ואז הכאבי ראש והחולשה שהיו לי לאחר יום אחד שהפסקתי את הקלונקס גרמו לי לנזק למוח כי מאז אני פשוט מרגיש שלוקח לי הרבה יותר זמן להיזכר בדברים והזמן תגובה והזיכרון של נחלשו. רציתי לדעת האם באמת הכדורים והפסקה שלהם יכולים לגרום לירידת ברמת הסוכר, או לכאבי ראש ורעד והאם זה יכול לגרום לנזק במוח? והאם יש בדיקה מסוימת שאני יכול לעשות לבדוק האם באמת נגרם נזק או שזה רק בראש שלי?

  • הגב ל: קושי בזיכרון וביכולת תגובה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • קושי בזיכרון וביכולת תגובה
    ד"ר סיון בלוך
    12:43 20/07/21 20/07
    12:43
  • הכדורים לא גורמים להיפוגליקמיה.
    יתכן והפסקה בתרופה תגרם כאבי ראש וסחרחורות ובכל מקרה הטיפולים שמיינת לא גורמים נזק בלתי הפיך
    במידה והתסמינים ממשיכים מומלץ לפנות לנוירולוג לבדיקה כדי לשלול מרכיב נוירולוגי בתסמינים
    בברכה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: קושי בזיכרון וביכולת תגובה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021