X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אלרגיה ללידוקאין
    יוסי
    09:13 21/08/20 21/08
    09:13
  • שלום דוקטור,
    לפני כחודש עשיתי קעקוע ובמהלך התהליך המקעקע החדיר לי כמות גדולה של לידוקאין לגוף כדי לאלחש את הכאב.
    התחלתי להרגיש מוזר כבר באותו ערב, אך לאחר שלושה ימים התחילו סחרחורות ודפיקות לב חזקות. לאחר עוד כמה ימים זה הפך להתקפי חרדה עד לרמה שלא יכולתי לישון. הרופאה נתנה לי לוריוון ומאז אני לוקח 3 ביום והסימפטומים די לא מורגשים אודות לתרופה, אך אני מרגיש דכדוך כללי. ניסיתי להפסיק עם הכדור בואת אחת לפני שבועיים אך הסימפטומים התחילו לחזור אז חזרתי ליטול את הלוריוון. כעת אני תוהה כיצד עלי להמשיך, האם מערכת העצבים עדיין צריכה את הזמן שלה כדי להירפא ולא כדאי לי לנסות להפסיק את הכדור? האם יש הסבר הגיוני לדכדוך?

  • הגב ל: אלרגיה ללידוקאין

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • אלרגיה ללידוקאין
    ד"ר סיון בלוך
    09:18 02/09/20 02/09
    09:18
  • הלידוקאין כבר התפנה מהגוף ואם היה מדובר בתופעת לוואי מההזרקה היא היתה אמורה לחלוף. ממליצה לך לפנות שוב לרופא המשפחה לבדיקה ולשקול הפניה לבדיקות נוספות /רופא יועץ על מנת לךברר הסיבה לדכדוך
    בברכה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: אלרגיה ללידוקאין

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021