X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אינטראקציה בתרופות
    מיכל
    11:00 13/02/20 13/02
    11:00
  • שלום
    אני עתידה להתחיל טיפול בהליקובקטר פילורי כשחלק מהטיפול כולל נטילת אנטיביוטיקה בשם קארין. במקביל אני נוטלת טגרטול. בבית המרקחת הסבו את תשומת לבי לכך שיש אינטראקציה ביניהן. רופא המשפחה שלי לא מתרגש מכך וסובר שלתקופה של 14 יום לא אמורה להיות בעיה.
    רציתי לבדוק האם אכן אין בעיה..
    תודה

  • הגב ל: אינטראקציה בתרופות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • אינטראקציה בתרופות
    ד"ר סיון בלוך
    11:26 16/02/20 16/02
    11:26
  • האנטיביוטיקה יכולה להשפיע על רמות הטגרטול. אם את יציבה מבחינת הסיבה בעטיה את לוקחת את הטגרגטול והרמות בד"כ תקינות הרי שלא צפויה בעיה, ממליצה לך להיוועץ גם במי שנתן לך את הטגרטול (נוירולוג ? רופא כאב?)

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: אינטראקציה בתרופות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2020