X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • האם תרופות לאפילפסיה מחלישות את העצמות?
    רונן
    00:05 01/11/19 01/11
    00:05
  • שלום
    רציתי שלאול אם האם תרופות לאפילפסיה שנלקחות על בסיס יום יומי (כמו למיקטל, למוג'ין) גורמות לעצמות להיות יוטתר חלשות? (העצמות יכולות להישבר מזה יותר בקלות?)
    אם כן מה אפשר לעשות בנידון?

  • הגב ל: האם תרופות לאפילפסיה מחלישות את העצמות?

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • האם תרופות לאפילפסיה מחלישות את העצמות?
    ד"ר סיון בלוך
    09:12 03/11/19 03/11
    09:12
  • התרופות אינן גורמות באופן מובהק להידלדלות העצמות, בכל מקרה אם עולה שאלה של הדלדלות הסידן בעצמות יש לעבור בירור של בדיקות דם, לשקול צורך במיפוי עצמות לצפיפות עצם ובמקרה הצורך לקבל טיפול תרופתי מתאים
    בברכת בריאות שלמה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: האם תרופות לאפילפסיה מחלישות את העצמות?

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021