X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • תופעות נוירולוגיות לאחר נטילת קורטיזון
    מיכלית
    16:24 01/09/19 01/09
    16:24
  • שלום ד"ר, אני בת 41 ובריאה בד"כ. לפני 4 חודשים קבלתי אלרגיה קשה בגוף בצורת פריחה בכל הגוף שטופלה עד עכשיו בקורטיזון בשל הסיבה שהיא פשוט לא חלפה. לפני כחודשיים כשהתחלתי להוריד את המינון של הקורטיזון מ 40 מ"ג ל 20, התחלתי להרגיש צריבה בעור, נמלולים ועקצוצים. נשלחתי לסדרת בדיקות מקיפות ונשללה מחלה זיהומית אולם התחושות הללו הלכו וגברו. חשבתי בתחילה שזה קשור לאלרגיה / קורטיזון אולם כעת אני על מינון ממש ממש נמוך (5) והתופעות הללו ממשיכות להציק לי, ואף הפכו להיות הדומיננטיות. האם צריך לפנות לבירור נוירולוגי? רופא העור שלי סבור שהדבר קשור לתופעות גמילה מהקורטיזון אבל לי זה נשמע קלוש. אגב, אני גם לוקחת טרנקסל מרוב שהתקופה הקשה הזאת השפיעה עליי לרעה. אשמח לדעתך האם יש קשר בין הדברים שסיפרתי, והאם קורטיזון יכול לגרום לתופעות כאלו בגוף?

  • הגב ל: תופעות נוירולוגיות לאחר נטילת קורטיזון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • תופעות נוירולוגיות לאחר נטילת קורטיזון
    ד"ר סיון בלוך
    10:38 02/09/19 02/09
    10:38
  • יתכן ושה קשור לקורטיזון. מציעה לך לקבוע תור לנוירולוג על מנת שיוכל לבדוק אותך ולעבור על בדיקות מעבדה ויוכל להתרשם אם יש צורך בבירור נוסף.
    בברכת בריאות שלמה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: תופעות נוירולוגיות לאחר נטילת קורטיזון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2019