X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום ניתוחים בריאטריים לטיפול בהשמנה
אודות הפורום
אודות פורום ניתוחים בריאטריים לטיפול בהשמנה

פורום ניתוחים בריאטריים לטיפול בהשמנת-יתר חולנית מנוהל על ידי המנתח הבכיר ד"ר דביר פרויליך, מומחה לכירורגיה כללית, לכירורגיה לפרוסקופית מתקדמת ולכירורגיה בריאטרית (כירורגיה לטיפול בהשמנת-יתר חולנית) המשמש כמנהל השירות הבריאטרי במרכז הרפואי כרמל בחיפה, אשר במרפאתו נרשמה בשנת 2019 כמות סיבוכ...

פורום ניתוחים בריאטריים לטיפול בהשמנת-יתר חולנית מנוהל על ידי המנתח הבכיר ד"ר דביר פרויליך, מומחה לכירורגיה כללית, לכירורגיה לפרוסקופית מתקדמת ולכירורגיה בריאטרית (כירורגיה לטיפול בהשמנת-יתר חולנית) המשמש כמנהל השירות הבריאטרי במרכז הרפואי כרמל בחיפה, אשר במרפאתו נרשמה בשנת 2019 כמות סיבוכים מהנמוכות בארץ לאחר ניתוחים בריאטריים לפי בדיקתו של משרד הבריאות. כמו כן שותפה לניהול הפורום מרת רוני פוטר דיאטנית קלינית מומחית בבריאטריה ובכירורגיה. היא עובדת במרכז הרפואי כרמל בחיפה זה 20 שנה במחלקה הכירורגית ובערך 8 שנים במרפאה הבריאטרית. הפורום הוקם על מנת לאפשר לכם לשאול מגוון שאלות בנושאי ניתוחים בריאטריים כגון מעקף קיבה, מיני מעקף קיבה ושרוול קיבה, ובכלל זה תנאי ההתאמה (הקריטריונים) לניתוח בריאטרי וההכנה לניתוח זה, מעקב לאחר ניתוח בריאטרי, תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים לאחר ניתוח בריאטרי והטיפול בהם, הנחיות לשמירה על הישגי הניתוח הבריאטרי, ניתוחים בריאטריים חוזרים, טיפול בתסמונות מטבוליות וטיפול בחולים מורכבים שעברו ניתוח בריאטרי. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר פרויליך ואל מרת רוני פוטר דרך הפורום ולקבל מענה לשאלותיכם בהקדם האפשרי.

מנהלי פורום ניתוחים בריאטריים לטיפול בהשמנה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • בכללי אני שומר על בריאות מאוד
    אילן
    12:51 29/10/21 29/10
    12:51
  • בכללי אני שומר על בריאות מאוד, אוכל מלא ירקות בריאים כל השבוע, ואוכל שטויות רק פעם בשבוע, אבל לאחרונה התחלתי לאכול קצת פירות, קצת יותר מהרגיל אפרסקים, מנגו, בננות, וגם בטטה בתנור, רק ב4 ימים האחרונים יש לי פתאום תופעה שאני מכניס משהו לפה שהוא פרי למשל הוא פי 5 מתוק מהרגיל, האם זה בגלל שקצת הגזמתי לאחרונה עם המתוק, או שזה תסמינים של בעיה?

  • הגב ל: בכללי אני שומר על בריאות מאוד

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024