X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום טיפול משפחתי, זוגי
אודות הפורום
אודות פורום טיפול משפחתי, זוגי

פורום טיפול משפחתי, זוגי מנוהל על ידי יאיר היימן. מטרתו של הפורום היא לאפשר לכם להעלות שאלות הקשורות במגוון קשיים ומצבים הנוגעים לתא המשפחתי, ליחסים זוגיים, הורות וילדים. בין היתר ניתן לשאול לגבי קשיי תקשורת, משברים בנישואין, קנאה, בגידות, חלוקת תפקידים והנאה וסיפוק בזוגיות, ובכל עניין אחר...

פורום טיפול משפחתי, זוגי מנוהל על ידי יאיר היימן. מטרתו של הפורום היא לאפשר לכם להעלות שאלות הקשורות במגוון קשיים ומצבים הנוגעים לתא המשפחתי, ליחסים זוגיים, הורות וילדים. בין היתר ניתן לשאול לגבי קשיי תקשורת, משברים בנישואין, קנאה, בגידות, חלוקת תפקידים והנאה וסיפוק בזוגיות, ובכל עניין אחר הנוגע לקשר הזוגי. כמו כן, ניתן לקבל ייעוץ לגבי הצבת גבולות לילדים, שמירה על כללים וחוקים בבית, מנהיגות ההורים, פתרון בעיות בין אחים, שיפור התקשורת עם ילדים, התמודדות עם קשיי גיל ההתבגרות ובכל סוגיה הקשורה לתא המשפחתי. בנוסף, בפורום אפשר לשאול לגבי בעיות רגשיות בני המשפחה, כדוגמת הסתגרות, חרדה, דיכאון, קשיי השתלבות בחברה ובמסגרות, הפרעת קשב וריכוז ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, להעלות את שאלותיכם ולקבל מענה מקצועי ודיסקרטי מיאיר היימן.

מנהלי פורום טיפול משפחתי, זוגי

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • השתלבות בחברה לילדים
    ליאת
    21:25 12/11/18 12/11
    21:25
  • שלום רב,
    הילד שלי בן 10 לא ממש מצליח להשתלב בחברה,
    ואני מרגישה כבר ממש חסרת אונים.
    מה אפשר לעשות? איך אפשר לעזור לו להשתלב?

  • הגב ל: השתלבות בחברה לילדים

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • השתלבות בחברה לילדים
    יאיר היימן
    01:57 13/11/18 13/11
    01:57
  • ליאת שלום
    ההרגשה שלך, טבעית ולגיטימית . כשאין לנו תשובות לקשיים של הילדים שלנו , זו בהחלט חוויה מתסכלת.
    השתלבות בחברה אצל ילדים (גם אצל מבוגרים) מתרחשת כשיש לנו ביטחון עצמי, יש לנו מה להראות לאחרים, אני יודעים שאנחנו טובים ואנחנו מכירים את התקשורת שמחברת.
    שני ערוצי פעולה עומדים בפנייך .
    דבר ראשון : לעשות עם עצמך שינוי . תאמיני בו ,תבטחי בו , תסמכי עליו, למרות שאולי העבר הוכיח לך שהוא לא מצליח להשתלב, ובתוך תוכך בדיבור הפנימי שלך את לא סומכת עליו, תני לו הזדמנות. הביטי בו כשהוא ישן , בתום המדהים שיש לו. ודברי עם עצמך : הוא מסוגל הוא יכול, אני סומכת עליו. אני יודעת שהוא מצליח להשתלב. האמונה המלאה שלך בו, עוברת אליו, והוא מרגיש שאם את סומכת עליו, הוא גם יכול לסמוך על עצמו. כדי שהקול הפנימי שלך ישתנה , דברי עם עצמך בקול רם , כשאין אנשים מסביב , ואפילו מול מראה. "אני אוהבת אותך, אני סומכת עליך, אני יודעת שאתה יכול..להשתלב היטב בחברה, אתה מסוגל" דיבור בקול רם מייצר אחרי שבוע אמונה פנימית , חדשה.
    דבר שני : לחזק לו את הביטחון העצמי.
    טכניקה 1: שאתם ביחד בניחותא , יושבים אחד ליד השני , את יכולה לשאול אותו : חמוד, מה אתה אוהב עצמך?? מה עוד ? ...ומה עוד ? תגיעי ל 20 דברים כאלה, רשמי אותם על דף , ואחר כך תקריאי לו , "אני אוהב בעצמי ? וגם ? "ואם הקריאה הזו עושה לו טוב, שיקרא את הרשימה 3 פעמים ביום , חודש ימים
    טכניקה 2 : תשענו על קיר ישר ,כך שהגב יהיה צמוד לקיר מבט קדימה, כתפיים צמודות לקיר ...ההרגשה של הזקיפות מיד מורגשת . הוא יוכל לעשות את התרגיל הזה , לבד, בכל פעם שירצה להרגיש טוב.
    טכניקה 3. לחישות לילה. אחרי שהוא נרדם , אם הוא מסכים שתהיי איתו בחדר, עשי רשימה של תכונות טובות שלו ותקריאי לו ב 15 דקות אחרי שהוא נרדם . הדיבור השקט שלך : "אתה מוכשר, אתה מסוגל, אתה תמיד טוב,חברים אוהבים אותך, אתה יכול להשתלב בקלות בחברה, אתה יודע להשתלב, את חכם , אתה אהוב,ועוד ?." המילים האלו נשמעות ע"י התת מודע, וישארו שם." לאחר שבוע וחצי כבר תרגישי את ההבדל .
    טכניקה 4. לחקות דמות של ילד שמשתלב. אם הוא רוצה לעשות שינוי ,תראו סרטים או סדרות בהם יש ילדים עם ביטחון עצמי, שיבחר לו איזה דמות ויתחיל להתנהג כמוה, בשפת הגוף , בביטחון שהוא מקרין. שישים לב לביטחון וליכולת של השחקן להשתלב בחברה ולהיות כמוהו. תשאלי אותו , מה הוא הוא אוהב בשחקן, למה ?
    יש עוד כמה טכניקות. תתחילי עם אלה.
    הדבר השלישי: אם יש בבית דיבור שלילי ו"מנמיך" כמו , לצעוק עליו, "למה אתה ככה ? ולמה אתה ?? לצמצם את הדיבור הזה. זה מוריד לו את הביטחון העצמי
    ולסיום , את יכולה להתקשר אלי , 050-7230744 בלי לזהות פרטים.ואעזור לך לתרגל איתו את כל הכלים הללו. ההתייעצות הזו היא ללא עלות. מיומנויות של תחושת ביטחון עצמי הן המשאב החשוב ביותר של בני האדם.
    בהצלחה
    יאיר

    בברכה,
    יאיר היימן, מגשר משפחתי ומסטר nlp.
    שעות פעילות: א-ה, 09:00 - 17:00
    כתובת: מצפה מתת, ד.נ. מרום הגליל
    טלפון: 050-7230744
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: השתלבות בחברה לילדים

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024