X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום דלקת מפרקים מוקדמת
אודות הפורום
אודות פורום דלקת מפרקים מוקדמת

פורום דלקת מפרקים מוקדמת שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר דבי זיסמן וד"ר אמיר חדאד. ד"ר דבי זיסמן הינה מומחית לרפואה פנימ...

פורום דלקת מפרקים מוקדמת שע"י יחידת ראומטולוגיה המרכז הרפואי כרמל, חיפה, מנוהל על ידי ד"ר ג'וי פלד הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ורופאה בכירה ביחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל. כמו כן, שותפים לניהול הפורום גם ד"ר דבי זיסמן וד"ר אמיר חדאד. ד"ר דבי זיסמן הינה מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה, ומנהלת היחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי כרמל חיפה, ובמרכז הרפואי "לין", וד"ר אמיר חדאד הוא מומחה ברפואה פנימית וראומטולוגיה המשמש כראומטולוג בכיר ביחידת הראומטולוגיה של בית החולים "כרמל", בשילוב עם מתן ייעוץ ראומטולוגי ב"לין", חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לדלקת מפרקים מוקדמת, Rheumatoid arthritis, דלקת מפרקים שגרונית, Inflammatory arthritis , כאב מפרקי, קישיון בוקר , כאב גב דלקתי , תרופות ביולוגיות, מטוטרקסט, דלקת מפירקים בעמוד השדרה, דלקת מיפרקים בעמוד השידרה ועוד. הנכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות היחידה על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום דלקת מפרקים מוקדמת

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • דלקת חוליות מקשחת??
    מלאני
    17:11 22/09/21 22/09
    17:11
  • שלום רב,
    אני סטודנטית בת 26, בגיל 16 נפצעתי בג'ודו בכתף ימין, אשר נותחה פעמיים וכיום יש בה פלטינות, ובברך התחילו להופיע סימני כאב אשר לא נמצאה לכאבן תשובה ברורה, קיבלתי בה זריקות, סרט דבק להקלה, זרמים, פיזיותרפיה של שלוש שנים- וכלום, תמיד ממשיכה לסבול. עם השנים המצב הולך ומחמיר ולזאת התווספה לאחרונה גם עייפות כרונית, לפני למעלה משנה.
    כמו כן, יחד עם העייפות ואף לפני, התחילו להופיע סימני כאב קשים ועזים במיוחד, באזור הגב התחתון, נוטה לימין ועולה מעלה עד אמצע עמוד השדרה, כאשר שתי חוליות בולטות במיוחד יצאו לפתע וגדלות עם הזמן. לאורך הזמן כאבי הגב רק החריפו עד רמת התעוררות משינה בלילה, אי יכולת לנהוג יותר מדי זמן, להעדר מחוץ לבית לשעות רבות, ישיבה ממושכת כבר בכלל בלתי נסבלת, בימים בהם אני יושבת הרבה אני מרגישה שהאגן שלי עולה באש יחד עם עצם הזנב עד לכדי דמעות.. בנוסף, יש פעמים בהן התחילו ממש להיתפס לי אצבעות הרגליים, ממש תחושת סכין דוקרת המנסה להפרידן, ועם זאת גם רעד חזק במיוחד בידיים אך זאת קורה לסירוגין.. כאילו העצבים בגוף משתוללים. יתרה, לפני כחודשיים נתפס לי הצוואר, מאז רק הולך ומחמיר. כלום לא עוזר, משחות, כדורים וכיו"ב- תמיד כואב ותפוס. בדיקת HLA-27 יצאה שלילית, כמו גם B27.
    מאידך, תאי דם אדומים של RBC - שלילי ב0.9 מהמקסימום, המטוקריט- שלילי ב1.5 מהמקסימום, לימפוציטים- שלילי ב2.4 מהמקסימום, לימפוציטים נוסף- שלילי ב1.13 מהמקסימום, אוריאה- שלילי ב2.73 מהמינימום, CPR- שלילי ב0.2 מהמקסימום.
    ברקע המשפחתי אבי חולה בבכטרב, נכה 100% אשר קיבל את המחלה על כלל סעיפי המחלה המופיעים במקרים הנדירים ביותר- גם בהם "זכה" הוא.
    האם יתכן שלמרות בדיקת האנטיגן השלילית, ישנה האפשרות לדלקת חוליות מקשחת?..

  • הגב ל: דלקת חוליות מקשחת??

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • דלקת חוליות מקשחת??
    ד"ר אמיר חדאד
    21:08 10/10/21 10/10
    21:08
  • ישנם מקרים עם אבחנה של דלקת חוליות מקשחת בנוכחות גניטיקה שלילית. מציע הערכה אצל ראומטולוג.

    בברכה,
    ד"ר אמיר חדאד, מומחה ברפואה פנימית וראומטולוגיה.
    ראומטולוג בכיר ביחידת הראומטולוגיה של בית החולים "כרמל", בשילוב עם מתן ייעוץ ראומטולוגי בבית החולים "לין".
    טלפון בכרמל: 04-8250486
    טלפון בלין: 04-8568335
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: דלקת חוליות מקשחת??

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024