X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אונקולוגיה
אודות הפורום
אודות פורום אונקולוגיה

פורום אונקולוגיה מנוהל על ידי פרופסור גיל בר-סלע, מומחה לאונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה, מנהל המרכז למחלות הסרטן במרכז הרפואי העמק - "בית שולמית" (המרכז מצוי בהקמה). במסגרת הפורום ניתן לשאול מגוון שאלות הקשורות לאונקולוגיה, לרבות על תרופות כימותרפיות, רפואה תומכת ופליאטיבית, התמודדות עם תופע...

פורום אונקולוגיה מנוהל על ידי פרופסור גיל בר-סלע, מומחה לאונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה, מנהל המרכז למחלות הסרטן במרכז הרפואי העמק - "בית שולמית" (המרכז מצוי בהקמה). במסגרת הפורום ניתן לשאול מגוון שאלות הקשורות לאונקולוגיה, לרבות על תרופות כימותרפיות, רפואה תומכת ופליאטיבית, התמודדות עם תופעות לוואי של הטיפול, סרטן ורפואה משלימה, טיפולי הקרנות, גידולים של העור, השלד והרקמות הרכות, ועוד. הנכם מוזמנים לפנות אל פרופ' בר-סלע דרך הפורום ולקבל מענה לשאלותיכם בהקדם האפשרי.

מנהלי פורום אונקולוגיה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • טיפול באימונותרפיה
    מני
    18:20 04/12/21 04/12
    18:20
  • שלום פרופסור
    אבי חלה במלנומה עם גרורות במוח שעושות בצקת המחייבות נטילת dexamethasone במינון של 6 מיליגרם ,הוא נוטל encorafenib ו binimetinib אבל זה עושה לו חום ולכן זה סוג של משחק של להפסיק את התרופה ואז החום יורד ואז שוב לחדש ושוב החום חוזר.הרופא המטפל טוען שכל עוד הוא נוטל dexamethasone במינון של 6 מיליגרם אין טעם לתת אימונותרפיה כי הדקסמטזון לא יתן לתגובה החיסונית להתפתח ורק אם הוא יצליח לרדת למינון של 4 מיליגרם רק אז יש טעם לנסות
    האם הרופא צודק ,האם יש נתונים מוחלטים כאלה ,האם ברור שאין שום סיכוי ולמה לא לנסות אם אין שום אופציה אחרת ושאלה נוספת האם יש סיכוי שאם הוא יעבור לזלבורף וקוטליק לא יהיה עלית חום .הרופא המטפל טוען שמכיוון שבכל זאת הוא נוטל לסרוגין את ה encorafenib ו binimetinib ואין תגובה הרי שזה כישלון של מעכבי BRAF ו MEK ואין טעם לנסות בכיוון זה
    תודה רבה

  • הגב ל: טיפול באימונותרפיה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טיפול באימונותרפיה
    פרופסור גיל בר-סלע
    06:14 05/12/21 05/12
    06:14
  • לגבי חוסמי ה-BRAF-MEK ,איך בדיוק היה המהלך של הטיפול והפסקות הטיפול- והאם הוא הפריע ליעילות קשה לשחזר. בכל מקרה אם כעת יש החמרה תחת הטיפול הזה -אז הוא לא מתאים. ייתכן שבעתיד ניתן יהיה לחזור אליו, עם כדורים של חברה אחרת.
    לגבי האימונותרפיה עדיף באמת להתחיל עם מינון נמוך של סטרואידים- כיוון שהם מדכאים את פעילות מערכת החיסון. במידה שלא ניתן להוריד בשום צורה את מינון הסטרואידים- עדיף לפחות לנסות לתת אימונותרפיה , אך סיכויי ההצלחה אינם גבוהים.

    בברכה,
    פרופסור גיל בר-סלע מומחה לאונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה, מנהל המרכז למחלות הסרטן במרכז הרפואי העמק - "בית שולמית"
    מייל: [email protected]
    טלפון: 04-6495725
  • הגב ל: טיפול באימונותרפיה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026