X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אונקולוגיה אורולוגית
אודות הפורום
אודות פורום אונקולוגיה אורולוגית

פורום אונקולוגיה אורולוגית שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר גאזי פארס, וד"ר גל רינות מזרחי. ד"ר גאזי פארס הינו מומחה לכירורגיה אורולוגית, וסגן מנהל המחלקה ה...

פורום אונקולוגיה אורולוגית שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר גאזי פארס, וד"ר גל רינות מזרחי. ד"ר גאזי פארס הינו מומחה לכירורגיה אורולוגית, וסגן מנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: גידול הערמונית, שאת הערמונית, גידול כלייה, גידולים בדרכי השתן, גידולי כיס השתן, גידולי אשכים, גידולי בלוטת האדרנל, גידולי אבר המין, סרטן כיס השתן, שאת האשכים, שאת אפיתל המעבר, TCC. ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אונקולוגיה אורולוגית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אשמח לעזרתך
    מירי
    18:18 15/03/21 15/03
    18:18
  • ישלי קטטר ביגלל עצירת שתן מזה כבר 3 שבועות כולל הכנסות והוצאות
    אמרו לי שבדיקה מעמיקה זה אצל אורולוגית שמהבחנת את הבעיה
    ניהיה לי עצירת שתן מכדורים פסיכאטרים כבר פעם שנייה אני אצל אורולוגית והיא לא בודקת כלום הדבר היחידי זה להגיד לי או קטטר קבוע או צינותורים וזה כבר נימאס אני סה"כ בת 20 אשמח לדעתך בנושא...

  • הגב ל: אשמח לעזרתך

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • אשמח לעזרתך
    ד"ר גל רינות מזרחי
    20:39 08/04/21 08/04
    20:39
  • מירי שלום,
    אכן תרופות פסיכיאטריות יכולות לגרום לתופעת לוואי של הפרעה בהתכווצות השלפוחית ועקב כך לאצירת שתן. ממליצה לך להתייעץ עם הפסיכיאטר המטפל ולבדוק אפשרות להחלפת תרופה/מינון וע"י כך להמנע מתופעת לוואי זו. בנוסף מומלץ להקפיד על יציאות רכות מאחר וגם עצירות יכולה להוביל לאצירת שתן. המלצה נוספת היא לפנות לבדיקת נוירולוג מאחר וגם הפרעות עצביות כגון נגעים בעמ"ש עלולים לגרום לאצירת שתן וחשוב לשלול זאת לפני שקובעים חד משמעית שזה תוצאה של הכדורים.
    בהצלחה ורפואה שלמה
    ד"ר גל רינות מזרחי

    בברכה,
    ד"ר גל רינות מזרחי, אורולוגית במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל.
    טלפון: 04-8250843
  • הגב ל: אשמח לעזרתך

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021