X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום קרדיולוגיה כללית
אודות הפורום
אודות פורום קרדיולוגיה כללית

פורום קרדיולוגיה כללית שע"י המערך הקרדיולוגי בית החולים כרמל מנוהל על ידי פרופ' משה פליגלמן, מומחה בקרדיולוגיה ומנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל, ממובילי ובכירי הרופאים בתחומו ובעל שם בין-לאומי. ועל ידי פרופסור רונן יפה קרדיולוג מומחה בצנתורים, ורופא בכיר במערך הקרדיולוגי במרכז הרפוא...

פורום קרדיולוגיה כללית שע"י המערך הקרדיולוגי בית החולים כרמל מנוהל על ידי פרופ' משה פליגלמן, מומחה בקרדיולוגיה ומנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל, ממובילי ובכירי הרופאים בתחומו ובעל שם בין-לאומי. ועל ידי פרופסור רונן יפה קרדיולוג מומחה בצנתורים, ורופא בכיר במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל, חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לאוטם שריר הלב, טרשת עורקים, אי ספיקת לב, כאב בחזה, הצרות במסתם אבי העורקים, אי ספיקת מסתם, שומני דם, שיקום לב ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בפרופ' משה פליגלמן והצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום קרדיולוגיה כללית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • ליטורבה 80 כאבים בגוף
    איציק
    20:44 01/12/20 01/12
    20:44
  • שלום בן 65 לפני כשנה עברתי התקף לב קשה עשו צינטורים לפני כחודשיים התחילו לי מין דקירות באות והולכות בתוך הגוף כאילו מהכתפיים ומטה עד מרכז הבטן כל פעם זה מופיע באזור אחר בגוף העליון לפעמים זה משאיר מקום כאוב למשך 10 דקות לרוב זה חולף בחצי דקה הכאב כמו סוג של תפיסת שריר כולל דקירה כואבת מאוד דיברתי עם הקרדיולוג שלי שיכול להיות מה ליטרובה 80 ציין לא יכול להיות הפסקתי לשבוע את הליטרובה והכאבים פחתו חזרתי לתרופה והם התגברו האם יש מצב שזו התרופה ואם כן מה עושים חייב לשמור ldl 50 תודה

  • הגב ל: ליטורבה 80 כאבים בגוף

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • ליטורבה 80 כאבים בגוף
    פרופ' רונן יפה
    10:19 19/01/21 19/01
    10:19
  • לא כל מיחוש המופיע בזמן טיפול בסטטין נובע מהטיפול-יכולות להיות סיבות אחרות למיחושים. במידה ואכן יש מניעה לטיפול בליפיטור במיון הנוכחי ניתן לשקול הפחתת המינון, תוספת אזטרול או החלפה לסטטין אחר (כגון קרסטור). יש מקרים בהם אין מנוס מהפסקת הטיפול בסטטין ונטילת טיפול בזריקות ממשפחת מעכבי PCSK9.

    בברכה,
    פרופ' רונן יפה, מנהל יחידת הצנתורים במרכז הרפואי כרמל חיפה.
    טלפון:
    04-8250801 (מיכל לוי)
    04-9909348
    או במייל:
    [email protected]
    [email protected]
  • הגב ל: ליטורבה 80 כאבים בגוף

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021