X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום טיפול משפחתי, זוגי
אודות הפורום
אודות פורום טיפול משפחתי, זוגי

פורום טיפול משפחתי, זוגי מנוהל על ידי יאיר היימן. מטרתו של הפורום היא לאפשר לכם להעלות שאלות הקשורות במגוון קשיים ומצבים הנוגעים לתא המשפחתי, ליחסים זוגיים, הורות וילדים. בין היתר ניתן לשאול לגבי קשיי תקשורת, משברים בנישואין, קנאה, בגידות, חלוקת תפקידים והנאה וסיפוק בזוגיות, ובכל עניין אחר...

פורום טיפול משפחתי, זוגי מנוהל על ידי יאיר היימן. מטרתו של הפורום היא לאפשר לכם להעלות שאלות הקשורות במגוון קשיים ומצבים הנוגעים לתא המשפחתי, ליחסים זוגיים, הורות וילדים. בין היתר ניתן לשאול לגבי קשיי תקשורת, משברים בנישואין, קנאה, בגידות, חלוקת תפקידים והנאה וסיפוק בזוגיות, ובכל עניין אחר הנוגע לקשר הזוגי. כמו כן, ניתן לקבל ייעוץ לגבי הצבת גבולות לילדים, שמירה על כללים וחוקים בבית, מנהיגות ההורים, פתרון בעיות בין אחים, שיפור התקשורת עם ילדים, התמודדות עם קשיי גיל ההתבגרות ובכל סוגיה הקשורה לתא המשפחתי. בנוסף, בפורום אפשר לשאול לגבי בעיות רגשיות בני המשפחה, כדוגמת הסתגרות, חרדה, דיכאון, קשיי השתלבות בחברה ובמסגרות, הפרעת קשב וריכוז ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, להעלות את שאלותיכם ולקבל מענה מקצועי ודיסקרטי מיאיר היימן.

מנהלי פורום טיפול משפחתי, זוגי

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • שאלה בנושא זוגיות
    ציון
    16:02 30/03/19 30/03
    16:02
  • שלום

    שאלה בנושא זוגיות
    אני נשוי 4 שנים בחצי שנה האחרונה עבדתי הרבה בחול לצורך פרוייקט
    מן הסתם לא הייתי הרבה בבית
    בפעם האחרונה שחזרתי אישתי סיפרה לי שיש בחור שלומד איתה והיא והוא התאהבו
    לפי מה שהיא אומרת הם עדיין לא שכבו והיא רוצה להתגרש
    אני לא יודע מה לעשות עכשיו
    אודה לעצה טובה!

  • הגב ל: שאלה בנושא זוגיות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • שאלה בנושא זוגיות
    יאיר היימן
    00:00 03/04/19 03/04
    00:00
  • ציון שלום
    ליבי איתך,
    לחזור מחו"ל מענייני עבודה, ולשמוע מאשתך שהיא מאוהבת במישהו מהלימודים, זו מכה קשה מתחת לחגורה. היית מאד מאד חסר לה, והיא מצאה מענה לצורך.
    ויחד עם זאת חשוב שתדע, שהתאהבות נובעת מסיבה אחת והיכולת לקיים זוגיות טובה ומשפחה יציבה, יסודה בסיבות וביכולות אחרות של שני בני הזוג.

    הרבה תלוי עכשיו בקור הרוח ובהתנהגות שלך.
    ובהנחה שהזוגיות הזו חשובה לך , נדרש שינוי , והוא צריך להתחיל בך. ממליץ לעשות את הדברים על פי הסדר הזה :

    עצור את הנסיעות לחו"ל והישאר בארץ לתקופה הנדרשת על מנת שתוכל לטפל במשבר. השינוי הזה יראה לאישתך שהיא הדבר הכי חשוב, ואתה לא מוותר עליה.
    שמור על תקשורת עם אשתך. צמצם את השתיקות ככל האפשר.
    ***חזור להיות עצמך עם **הביטחון העצמי והנוכחות שבה היא התאהבה בך. ביטחון עצמי מתחילים לבנות עם רשימה של 25 תכונות טובות שתקרא אותה 3 פעמים ביום במשך חודש ימים רצוף.
    ***פתח אלבומי תמונות מתחילת הקשר בינכם, בחר כמה תמונות בהם היית באנרגיה הכי מושכת, הכי סבלנית והכי אטרקטיבית. הזכר מה הרגשת ברגעים האלה, ושחזר את החוויה הרגשית האנרגטית הטובה. חזור לשדר את האנרגיה הזו כשאתה לידה. אני יודע שזה קשה בנסיבות הקיימות. אבל זה חלק מהדרך.
    שב וצייר את ***תמונת הניצחון שלך, כששניכם ביחד חזרה, דמיין את התמונה וצייר אותה.זה אחד מהתרגילים הכי חזקים בפריצת דרך ויצירת מציאות חדשה.
    וכשיחזור לך הביטחון העצמי, תוך מספר ימים , או יותר ותוכל לקיים שיחה עם הקשבה ופתיחות לשמוע דברים שבד"כ כואבים מאד. שב עם אישתך ועודד אותה לשתף אותך, מה היא הרגישה שחסר לה ? למה זה קרה ? חשוב שתהיה אמפטי, סבלני, ותן לרגשות שלה לגיטימיות. הקשב לכל מה שהיא אומרת.
    בקש ממנה לתת לזוגיות שלכם, הזדמנות לתיקון, בליווי מקצועי משותף. שב לידה עם אלבום תמונות , והזכר לה את הדרך המשותפת שעברתם ביחד, את החלומות המשותפים שהיו לכם, ושמע ממנה, "מה אם היה קורה, היא הייתה חוזרת לאהוב אותך ?" .

    זו תקופה מאד קשה וכדאי לעבור אותה עם *** ליווי של מאמן , מטפל אישי עבורך, בהתחלה, ורק אחר כך מטפל/ת זוגי . הם יוכלו לעזור לך לחזור ולהוביל את הזוגיות למקום שאתה רוצה. בהמשך במידה ושניכם רוצים לתקן את הקשר, פנו לטיפול זוגי שיעזור לשניכם לתקן את מה שיצר את המשבר ולבנות זוגיות יציבה.

    לאחרונה פיתחתי תוכנית הכשרה מיוחדת לאנשים שרוצים זוגיות נאמנה ומחויבת ונמצאים רחוק מהבית, בצבא או לרגל עסקים ורוצים משפחה אוהבת ויציבה, בלי לפגוע בקריירה.

    תרגיש נוח להתקשר אלי (הפרטים כאן למטה) ולשתף אותי, וביחד נגבש את הדרך להחזיר את אהבתה של אשתך אליך.

    הנחישות החיובית בה תטפל במשבר תהיה בעלת משמעות והשפעה רבה מאד על הקשר הזוגי בינכם.

    אני סומך עליך שתצליח !

    בברכה
    יאיר היימן

    בברכה,
    יאיר היימן, מגשר משפחתי ומסטר nlp.
    שעות פעילות: א-ה, 09:00 - 17:00
    כתובת: מצפה מתת, ד.נ. מרום הגליל
    טלפון: 050-7230744
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: שאלה בנושא זוגיות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024