X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • טינטון גורם
    אזרח
    13:15 17/08/21 17/08
    13:15
  • לפני כשלושה חודשים בגלל כאבי צוואר שהקרינו לראש קיבלתי מנויירולוג 3 ימים כדורי סטרואידים פרדניזון 40 מליגרם ביום וגם 2 זריקות של לידקואין בצוואר בחלק הקרוב לראש. אחרי מספר ימים החל לי בשתי האוזניים טינטון הנמשך עד היום. האם התרופות לעיל הם הגורם לטינטון?

  • הגב ל: טינטון גורם

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טינטון גורם
    פרופסור אבי שצ'ופק
    16:18 17/08/21 17/08
    16:18
  • לא סביר שתרופות אלה גרמו לטנטון.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: טינטון גורם

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טינטון גורם
    אזרח
    18:14 05/09/21 05/09
    18:14
  • תודה על המענה. בקריאה באינטרנט ראיתי שתרופות אלו גורמות לטינטון. במיוחד לידוקאין.
    האם זה קשור למינונים?

  • הגב ל: טינטון גורם

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טינטון גורם
    פרופסור אבי שצ'ופק
    19:04 05/09/21 05/09
    19:04
  • לידוקאין במתן לתוך הווריד וגם דרך העור היא תרופה המדכאה טנטון ולא גורמת לו. במינון טוקסי היא עשויה לגרום לתופעות נוירולוגיות שונות כולל פירכוסים.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: טינטון גורם

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021