X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • סטונרון
    טלי
    11:22 15/04/21 15/04
    11:22
  • הי אני סובלת מורטיגו מזה 3 שבועות, עם סחרחורות שלא עוברות. הרופא המליץ לקחת סטונרון, אך הפיזיותרפיסט שמטפל בי עם תרגילי ורטיגו טוען שאסור לקחת מאחר והתרופה פוגעת בתהליך הטבעי של הריפוי. בנוסף קבילתי תרופה בשם וורטיגו היל שאני לוקחת. אשמח לדעתך לגבי סטונרון.

  • הגב ל: סטונרון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • סטונרון
    פרופסור אבי שצ'ופק
    16:37 15/04/21 15/04
    16:37
  • כללית הפיזיותרפיסט המטפל בך צודק. אכן סטונארון הוא מדכא ווסטיבולרי ולכן עשוי לעכב או למנוע הסתגלות של מערכת שיווי המשקל למצבה החדש לאחר פגיעה. אולם, ההגבלה בשימוש צריכה להיות בהקשר של הפגיעה הספציפית. למשל, אם מדובר בסחרחורת עקב דלקת העצב הווסטיבולרי (נויריטיס ווסטיבולרי) אפשר להשתמש בתרופה מס' ימים כדי להקל על הסימפטומים אך לא רצוי מעבר לשבוע-שבועיים. אם מדובר בסחרחורת תנוחתית הנגרמת ע"י מצב שקרוי BPPV אפשר להשתמש באופן זמני עד לטיפול הפיזיותרפי.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: סטונרון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021