X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד
    אבנר
    17:21 23/06/21 23/06
    17:21

  • פרופ' שצ'ופק שלום ,
    לקיתי בסחרחורת ראשונה לפני שבע שנים בדיוק , ביוני 2014 , ובמשך ארבע וחצי
    שנים עברו עלי למעלה ממאתיים התקפי סחרחורת נוספים - ממוצע של התקף אחד
    בשבוע . אך מדוע מדווח אני על כך רק עכשיו ? כי אני סבור שהיה עליי להמתין פרק
    זמן סביר מאז שהחלמתי מהן (לפני כשנתיים וחצי) בטרם אשתף אותך ואת קוראי
    מדור זה ב"סיפור" שלי וארשה לעצמי לטעון כאן שאכן החלמתי מהסחרחורות שלי .
    במרוצת השנתיים הראשונות עברו עלי סחרחורות אותן אני מכנה 'קלות' , וזאת
    לעומת ה'קשות' (ורטיגו) שעברו עליי לאחר מכן ועד לפני כשנתיים וחצי .
    ה'קלות' נתבטאו בתחושה אותה אני מכנה 'הראש אינו יושב טוב על הכתפיים
    והרגלים אינן יושבות טוב על הרצפה' - תחושה שהיתה חולפת בחלוף כעשר
    דקות . ה'קשות' נתבטאו בהתקפים בני דקה אחת בלבד ושבמהלכן קירות הבית
    והרצפה הסתובבו באופן משוגע לחלוטין , ומה שיותר גרוע : במהלכן של התקפים
    'קשים' אלה נפלתי פעמיים מאופניי ; כשבע פעמים בתוך הבית ו/או תוך כדי הליכה
    ספורטיבית ; ופעם אחת אפילו עשיתי תאונת דרכים (למזלי קלה ולא קשה) שגרמה
    להתלייה זמנית (שלילה) של רשיון הנהיגה שלי למשך שנתיים ורבע .
    אבל לפני כשנתיים וחצי פסקו , לשמחתי , כל התקפיי הסחרחורת שעברו עליי לפני כן,
    ה'קלות' וגם ה'קשות' , וכתוצאה מכך אף הוחזר לי רשיון הנהיגה . כשם שאני מתקשה
    להבין ולהסביר כיצד וכתוצאה ממה נשתלטו עליי התקפיי הסחרחורת לפני כשבע שנים,
    אני מתקשה להבין ולהסביר גם מדוע הן חלפו לפני כשנתיים וחצי - אני יכול רק להוסיף
    שעשיתי שימוש די רציף בתרופת הבטיסטין ושטופלתי ע"י פיזיותרפיסטים שונים .
    ולסיומו של מכתבי ברצוני להסביר מדוע הערתי בכותרת שלו ש'אמנם החלמתי
    מהסחרחורות אך לא הכל ורוד' : ספרתי מקודם שעברו עליי , במהלכם של התקפיי
    ה'ורטיגו' , גם כמה נפילות תוך כדי עמידה ו/או הליכה - ובאחת מהן , שאירעה לפני
    כשלוש וחצי שנים , נשתלטה עליי תחושת קבע (!) של ציפה ברגליי , והיא שרירה
    וקיימת עד עצם היום הזה : מצד אחד אני מסוגל להלך אפילו עשרה ק"מ , וגם לרכב
    עשרים ק"מ ע"ג אופניי , אך מצד שני אני כבר לא מסוגל, עקב אותה תחושת ציפה,
    לחזור לימים שבהם עשיתי את 'שביל-ישראל' כי אני מתקשה להלך עכשיו בשטחים לא
    מישוריים . אוסיף עוד שטופלתי גם ע"י נוירולוגים - שאחד מהם טען באוזניי שיתכן
    ועברתי אירוע מוח קל - אך הם לא הצליחו לרפא את תחושת הציפה הנ"ל שברגליי,
    ומזה כשלוש וחצי שנים . אז אולי תוכל אתה , פרופ' שצ'ופק , לספר לי יותר אודות
    תחןשת הציפה הזו שברגליי והיש לי סיכוי להחלים ממנה?

    בברכה , אבנר 23.6.2021

  • הגב ל: החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד
    פרופסור אבי שצ'ופק
    18:54 23/06/21 23/06
    18:54
  • תחושת הציפה ברגליים ייתכן ואינה נובע מלקות ווסטיבולרית. ייתכן ומדובר בחסר תחושה עמוקה - נוירופתיה היקפית.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד
    אבנר
    08:25 24/06/21 24/06
    08:25
  • לפרופ' שצ'ופק שלום ,
    תודה על תגובתך . התוכל להמליץ לי על רופא/ה או מרפאה המתמחים בנוירופתיה
    היקפית?
    אבנר , בן 75

  • הגב ל: החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד
    פרופסור אבי שצ'ופק
    09:40 25/06/21 25/06
    09:40
  • ד"ר ירון ריבר
    ד"ר מיכאל אינספקטור.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: החלמה מסרחורות אך לא הכל ורוד

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026