X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום צנתורי לב
אודות הפורום
אודות פורום צנתורי לב

פורום צנתורי לב שע"י המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל בחיפה מנוהל על ידי פרופ' רונן יפה, קרדיולוג מומחה בצנתורים ומנהל יחידת הצנתורים במערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אמנון איתן, קרדיולוג בכיר המשמש כמצנתר בכיר ביחידה לצנתורי לב במערך הקרדיולוגי במרכז הרפו...

פורום צנתורי לב שע"י המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל בחיפה מנוהל על ידי פרופ' רונן יפה, קרדיולוג מומחה בצנתורים ומנהל יחידת הצנתורים במערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אמנון איתן, קרדיולוג בכיר המשמש כמצנתר בכיר ביחידה לצנתורי לב במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לצנתור לב כלילי, הרחבה עם בלון וסטנט (תומכן), צנתור בזמן אוטם שריר הלב, צנתור לב ימני, צנתור וירטואלי, השתלת מסתם לב בצנתור, פתיחת חסימות כרוניות בעורקים כליליים, צנתור מהיד ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר באנשי הצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום צנתורי לב

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • דפיקות לב מהירות כתוצאה מתרופה לקשב וריכוז
    תום
    10:03 24/01/21 24/01
    10:03
  • שלום רב,

    אני שם לב שכל מי שאני מכיר ונוטל תרופה לקשב וריכוז בין אם ריטלין, ויויאנס, קונצרטה,
    הדפיקות לב שלו מהירות(בממוצע 100),
    רציתי לשאול עד כמה זה מסוכן והאם זה מסוכן? זה יכול לגרום למחלה/בעיה/מום או כל דבר אחר ללב אם זה בא כתוצאה מהתרופה וכשמפסיקים את התרופה לוקח יומיים לפחות עד שהדופק חוזר לממוצע של 85.

  • הגב ל: דפיקות לב מהירות כתוצאה מתרופה לקשב וריכוז

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • דפיקות לב מהירות כתוצאה מתרופה לקשב וריכוז
    פרופ' רונן יפה
    10:00 24/02/21 24/02
    10:00
  • אכן טיפול בריטלין עלול לגרום לתופעות לואי של תחושת דפיקות לב (פלפיטציות) ואף להפרעות קצב משמעותיות. ממליץ להתיעץ ברופא המטפל לגבי המשךל טיפול.

    בברכה,
    פרופ' רונן יפה, מנהל יחידת הצנתורים במרכז הרפואי כרמל חיפה.
    טלפון:
    04-8250801 (מיכל לוי)
    04-9909348
    או במייל:
    [email protected]
    [email protected]
  • הגב ל: דפיקות לב מהירות כתוצאה מתרופה לקשב וריכוז

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021