X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום רפואת משפחה
אודות הפורום
אודות פורום רפואת משפחה

מטרתו של פורום רפואת משפחה היא לאפשר לכם להעלות שאלות וסוגיות, הקשורות בבריאות יקירכם. הפורום מנוהל על ידי מערכת האתר. חשוב להדגיש כי רפואת משפחה הינה תחום רחב ביותר, ושהמומחים בו נותנים מענה לסוגיות רבות לכל אורך חייו של האדם. בין היתר עוסקים הרופאים בניהול ואבחון של מצבים רפואיים נפוצים ...

מטרתו של פורום רפואת משפחה היא לאפשר לכם להעלות שאלות וסוגיות, הקשורות בבריאות יקירכם. הפורום מנוהל על ידי מערכת האתר. חשוב להדגיש כי רפואת משפחה הינה תחום רחב ביותר, ושהמומחים בו נותנים מענה לסוגיות רבות לכל אורך חייו של האדם. בין היתר עוסקים הרופאים בניהול ואבחון של מצבים רפואיים נפוצים וחריפים, בהפניה למומחים מתחומים אחרים ולבדיקות נדרשות, במתן טיפול תרופתי, במניעה של מחלות ובייעוץ לגבי הרגלי חיים בריאים. על כן, פורום רפואת משפחה הוא המקום להעלות שאלות הנוגעות לתחומים אלו ואחרים, כדוגמת תוצאות בדיקות, זכויות החולה, הפניות, חיסונים ואבחונים. כמו כן, ניתן להתייעץ לגבי בעיות רפואיות שונות כמו כאבי ראש, כאבי בטן, פציעות, חרדה, לידה והיריון, סוכרת, ובעיות לב וריאות, מחלות של דרכי השתן בנשים וגברים, בעיות בריאות של ילדים וקשישים, מחלות חורף, יתר לחץ דם, יתר שומנים בדם, מחלות זיהומיות ומחלות כרוניות של מערכת העיכול. הינכם מוזמנים להעלות את שאלותיכם לאתר ולקבל מענה מהיר ממערכת האתר.

מנהלי פורום רפואת משפחה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • חום עולה לראש....
    aua
    11:28 23/06/18 23/06
    11:28
  • הועבר מפורום טיפול בכאבים ממושכים כרוניים.


    שלום
    אימי בת 89, חווה בחודש האחרון תופעה של חום שעולה מהחלק העליון של גבה לכיוון הראש, זה עובר אחרי כמה דקות ומשאיר אותה חלשה. לאחרונה קורה שלחץ הדם שלה יורד ל110 והדופק נמוך מאד-42.
    היא עברה לפני כ 4 שנים 2 ניתוחים בעורקי הצוואר, מטופלת בכדורים להורדת לחץ דם ומונעי קרישה.
    מידי כמה חודשים מקבלת זריקה בגב נגד כאבים -אפידורל וחומר נוסף.
    עשתה בדיקות דם מקיפות והרופאה במקום מגוריה לא מוצאת סיבה לתופעה.
    מה דעתך ואם מי כדאי להתייעץ בנוסף?

  • הגב ל: חום עולה לראש....

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024