X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום טיפול בכאבים ממושכים \ כרוניים
אודות הפורום
אודות פורום טיפול בכאבים ממושכים \ כרוניים

פורום טיפול בכאבים ממושכים מנוהל על ידי מערכת האתר.
שאלות הנוגעות לטיפולים בכאבים שונים, ביניהם כאבי גב תחתון, פיברומיאלגיה, כאבים ממושכים, כאבי גב כלליים, כאב ראש, כאבים כרוניים כלליים, אישיאס, כאבי ראש בהריון, כאבי כתף וגב תחתון עקב פרצת דיסק, כאבי ראש כרוניים, כאבי גב בהריון, דו...

פורום טיפול בכאבים ממושכים מנוהל על ידי מערכת האתר.
שאלות הנוגעות לטיפולים בכאבים שונים, ביניהם כאבי גב תחתון, פיברומיאלגיה, כאבים ממושכים, כאבי גב כלליים, כאב ראש, כאבים כרוניים כלליים, אישיאס, כאבי ראש בהריון, כאבי כתף וגב תחתון עקב פרצת דיסק, כאבי ראש כרוניים, כאבי גב בהריון, דורבן בכף הרגל, כאבים במרפקי הידיים, כאבי שרירים, כאבים בכתפיים, כאבי מרפק, כאבי ברכיים ועוד.

מנהלי פורום טיפול בכאבים ממושכים \ כרוניים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • כאב חד וחריף מאזור המפשעה
    מל
    17:15 23/03/18 23/03
    17:15

  • שלום ד"ר. יש לי בעוד כחודש תור למרפאת כאב, רציתי לפרט על המקרה שלי, לפני ארבע שנים נפלתי וקיבלתי מכה באיזור המפשעה צד ימין מתחת לאשך ימין, עברתי דרך שלל רופאים אורולוגים, אורטופדים ועוד, כדי לאתר את הבעיה עשיתי צילומי אולטרסאונד וסיטי אך ללא הועיל, לא התגלה כלום בצילום, קיבלתי טיפול בשלל תרופות כמו רוצפין, ארקוקסיה90, דוקסילין, וידלגין, אופטלגין, טרמדקס, ועוד... אך ללא הועיל, עברתי גם דיקור סיני, וזה לא עזר, לבסוף הגעתי לרופא אורולוג פרטי דרך הקופה והוא שלח אותי לשני צילומי אמ.אר.איי בצילום הראשון היה רשום שיש מרקם לא הומוגני של הערמונית בעיקר בצד ימין, בצילום השני לא היו ממצאים אבל היה רשום שיש האדרה הומוגנית בערמונית, הרופא רשם לי הפניה למרפאת כאב בקפלן והוא רשם בדחיפות אבל התור נקבע רק לסוף השנה! לכן קבעתי תור למרפאה פרטית. האורולוג רשם לי ארקוקסיה 90 שהורידה לי את הכאבים באופן מזערי אך ללא הרבה תועלת, טרמדקס עזר קצת יותר אבל גם שינוי מזערי, עם הזמן קראתי באינטרנט שעיסוי מקום כואב יכול להועיל, זה רק עשה יותר גרוע, הכאב התפשט לצד שמאל.
    הכאבים השתלטו לי על כל האספקטים בחיים, אני הסתגרתי, לא מדבר עם אנשים, אין לי ביטחון יותר, אני הולך שפוף וכבד, והעמידה היציבה הרגילה שלי כבר מזמן נעלמה, כל הזמן כואב לי ושורף ואין מנוח, האורולוג אמר שכנראה יש פגיעה בעצבים, אני לא מצליח להחזיק במקום עבודה וחברים כבר פחות מדברים איתי, הפכתי לאדם פסימי ואפור, אישתי כבר רוצה להתגרש ממני ואנחנו בהליכי גירושין, אפילו הילד כבר לא נהנה מחברתי, לכן קבעתי תור למרפאה פרטית בסבסוד עם הכללית, הכאבים מקרינים לי מהמפשעה לאזור הגב התחתון ולבטן ועד לכפות הרגליים כך שאני צולע, השאלה שלי היא כזאת: מה הבעיה שיש לי? והאם יש תיקווה? האם ניתן להעלים את הכאבים או לפחות למתן אותם? כל החיים שלי פשוט חולפים ונעלמים ואני בוכה מכאבים, זה משפיע עליי מהבחינה המנטלית באופן טוטאלי, אי אפשר לחיות בצורה הזאת יותר, האם יש טיפול שיכול לעזור לי? שמעתי מרופאים על כל מיני טיפולים בתרופות חזקות ובזריקות שהמטרה שלהם זה להרגיע ולהרדים את העצבים ולהוריד בצקות במידה ויש, וגם טיפול בסטרואידים לשיפור פעילות התרופות. האם יש משהו שניתן לעשות? האם מרפאת כאב תושיע אותי מייסורים אלה? בבקשה עזרה, תודה.

  • הגב ל: כאב חד וחריף מאזור המפשעה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • כאב חד וחריף מאזור המפשעה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    23:14 12/05/18 12/05
    23:14
  • שלום רב. במרפאות כאב הן ציבוריות והן פרטיות קימים כלים טובים לטיפול בבעיתך. בברכה דר יעקב פוגלמן. טיפול בכאב

    בברכה,
    ד"ר יעקב פוגלמן, רופא משפחה מומחה, מטפל בכאב במרפאת הכאב של בית חולים רמב"ם ובמרפאתו הפרטית בשר"פ פלוס בחיפה, שדרות ההסתדרות 55, קניון לב המפרץ.
    טלפון לבירורים וזימון תורים: 077-2305-888
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: כאב חד וחריף מאזור המפשעה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024