X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום טיפול ושיקום מכאבים
אודות הפורום
אודות פורום טיפול ושיקום מכאבים

פורום שיקום מכאבים - טיפול שמרני - בפורום זה תתקבל תמיכה מנקודת מבט יחודית על התמודדות עם כאב. כל כאב מגיע כדי ללמד אותנו עוד משהו על עצמינו. הרצון לסלק אותו מגיע מהפחד ממנו. הפורום הזה נועד לתת תמיכה ומענה לכל מי שמעוניין להסתכל אל הכאב בעיניים ולהזמין אותו לספר את סיפורו. ברגע שהכאב הוז...

פורום שיקום מכאבים - טיפול שמרני - בפורום זה תתקבל תמיכה מנקודת מבט יחודית על התמודדות עם כאב. כל כאב מגיע כדי ללמד אותנו עוד משהו על עצמינו. הרצון לסלק אותו מגיע מהפחד ממנו. הפורום הזה נועד לתת תמיכה ומענה לכל מי שמעוניין להסתכל אל הכאב בעיניים ולהזמין אותו לספר את סיפורו. ברגע שהכאב הוזמן לאמר את דברו, הפחד ממנו נעלם ומתחלף בתשומת לב, עניין ולמידה. הכאב שהגיע למטרה זו, עשה את שלו ויכול ללכת. בפורום זה ניתן להתייחס לנושאים כמו: כאבי גב, בברכיים, עצמות, תעוקות חזה, נשימה, כתפיים, צוואר, ראש ועוד.

מנהלי פורום טיפול ושיקום מכאבים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • כאבים בגב עם משאבת מורפיום
    חווה
    13:16 26/04/15 26/04
    13:16
  • שמי חווה אני בת 50 וסובלת מכאבי גב קשים כבר יותר מ15 שנה. לאחר אינסוף בדיקות טיפולים ואפילו ניתוחים השתילו לי משאבת מורפיום שהייתה הדבר היחיד שעזר והחזירה אותי על הרגליים לחיים כמעט ללא כאב.

    אבל לפני כחודש וחצי הכאבים גב שוב חזרו באופן מאוד חמור אמנם גילו שיש לי דלקת ולקחתי אנטיביוטיקה אבל זה לא עזר לכאב והמורפיום הפסיק להשפיע . האם יש לי בעיה במשאבה, או אולי הבעיה מקורה בסיבה אחרת?

  • הגב ל: כאבים בגב עם משאבת מורפיום

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • כאבים בגב עם משאבת מורפיום
    דניאלה מלאך
    20:14 28/04/15 28/04
    20:14
  • היי חווה

    על מנת לתת תשובה אחראית לשאלתך, יש לבדוק אותך פיסית ולראות אותך.
    בכל מקרה, מורפיום זו לא תרופה שמרפאה את הפתולוגיה שלך, אלא רק מורידה את הכאב. לכן, הסיבה לכאב לא נעלמת בעקבות שימוש במורפיום.
    מכיוון שהסיבה לכאב לא נעלמה, אך אין לך מערכת הנחיה שמנחה אותך מה לא לעשות (כי אין לך כאב), את ממשיכה לפעול ולהעמיס על עמוד השדרה ללא ידיעה.
    בהתאם לכך מתפתחת דלקת.
    אני הייתי מציעה לך לחשוב על שינוי קונספט.
    במקום לנסות לדכא את הכאב, להתחיל לתת לו לאמר לך את דברו.
    עד שהוא לא יאמר לך את דברו, הוא ימשיך להתדפק על דלתך.
    האם ניסית לשקם את המערכת השלדית שרירית שלך במודלים מסויימים?
    האם ניסית את "אפוס תרפיה"?
    פילאטיס שיקומי?
    בנוגע למשאבה, אני מציעה לך לפנות למי שהתקין לך אותה ולברר זאת מולו.
    כמו שאמרתי לך, מניסיוני הרב, כשהגוף שלך צריך ממך משהו, הוא לא מפסיק לבקש...יש לך הזדמנות לשנות כיוון ודרך פעולה מול בקשותיו.

    בהצלחה

    דניאלה

    בברכה,
    דניאלה מלאך, מומחית לפילאטיס, ופילאטיס שיקומי ומפתחת של שיטות ריפוי קוואנטיות באמצעותן משקמים אנשים מכל מצב, או חולי.
    צרו קשר ב: 0544-709033 או ב: [email protected]
  • הגב ל: כאבים בגב עם משאבת מורפיום

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026