X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אטנט ותופעות לואי
    מי
    12:34 15/11/20 15/11
    12:34
  • שלום. התחלתי פעם ראשונה השנה עם קבוצת הריטלינים לאחר שהנוירולוגית נתנה לי מרשם. אני סטודנטית ומרגישה שיש לי הפרעות קשב וריכוז (עשיתי מבחן מוקסו ויצא תקין) אך במהלך היום לא מצליחה בכלל כמעט לשבת על מטלות, הראש לא מרוכז וזה פוגע לי לשווא בציונים לא בגלל ההבנה והיכולת אלא בגלל הבעית קשב וריכוז שלא מצליחה לשבת וללמוד לדעתי. עשיתי ניסוי עם ריטלין מושהה וקונצרטה אך לא במינונים שעולים מעל 25 מ"ג. השבוע הרופאה נתנה לי מרשם לאטנט ואמרה שהתחיל עם חצי כדור ז"א 10 מג.. לקחתי אותו פעמיים אך עוד יותר לא רואה שינוי ואפילו מרגיש לי שזה מריע לי.. אני לא יודעת אם זה קשור ישירות לתרופה אבל ביומיים האחרונים נהייתי יותר חרדתית ורגישה.. התחלתי להגיע למצב של בכי ועצבות (לא יודעת כבר אם זה בגלל הלחץ בלימודים ושאר דברים בחיים) אך לאחר שנטלתי את הכדור הרגשתי שלא יכולה לשלוט בבכי שלי ולא הצלחתי להתאפס על עצמי במשך חצי שעה.. לאחר שקראתי ראיתי שבכלל האטנט אמור להיות ההפך ולהשפיע חיובית על מצבי הרוח אך אצלי אני חושבת זה משפיע ההפך הגמור.. מבחינת הרופאה התורים רק לעוד חודש ומצד אחד אני מפחדת שאולי התרופה מזיקה לי? אך מצד אחר יש לי מלא ללמוד ולא מצליחה כלל לשבת. בנוסף יש לציין אני בת 25 ובריאה לרוב. לאחרונה (גם לפני תחילת שימוש באטנט) יש לי איבוד ממש בתיאבון ותחושת אי נוחות בבטן...
    מה עליי לעשות? והאם זה מסוכן להמשיך עם התרופה והאם זה יכול להשפיע עלי לעתיד? אשמח לעזרה

  • הגב ל: אטנט ותופעות לואי

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • אטנט ותופעות לואי
    ד"ר סיון בלוך
    10:00 16/11/20 16/11
    10:00
  • התופעות שתארת לרוב חולפות בהפסקת הצרופה, מומלץ להפסיק ולפנות להמשך טיפול אצל הנוירולוג המטפל. בברכה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: אטנט ותופעות לואי

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2020