X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח
אודות הפורום
אודות פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, ט...

פורום נוירולוגיה מנוהל על ידי ד"ר סיון בלוך, מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי, רופאה בכירה ומנהלת שירות שבץ בבית חולים כרמל, ומנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית בבית חולים לין. בפורום ניתן להעלות כל שאלה הקשורה למערכת העצבים ולמחלות נוירולוגיות וכן לגבי תסמינים, אבחונים ודרכי בירור, תוצאות בדיקות, טיפולים אפשריים, שיקום ומניעה. בין היתר, ניתן לשאול בפורום בנושאי שבץ מוחי, אפילפסיה, כאבי ראש, הפרעות תנועה, מחלות עצב שריר, מחלות דלקתיות של המוח ובדיקות נוירולוגיות שונות. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר סיון בלוך דרך הפורום ולקבל מענה מקצועי מהיר.

מנהלי פורום נוירולוגיה ומחלות כלי הדם במוח

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • התמכרות לכדורי שינה
    אבי
    15:37 30/10/19 30/10
    15:37
  • שלום,
    אבא שלי בן 58, מעשן ועובד בעבודה פיזית מאומצת. לאחרונה התחילו לו תופעות של התכווצויות וכאבי שרירים, חוסר תיאבון, מתח נפשי, מחשבות טורדניות ודיכאוניות ואף התקפי חרדה. אבי נוטל כדורי שינה מסוג בונדרומין כבר כמה שנים והגיע למינון של כדור וחצי לפני שנת צהריים ועוד כדור וחצי לפני השינה בלילה (סהכ 3 ביום). עם נטילת הכדורים התסמינים פוחתים משמעותית ולכן אנחנו חושדים שמדובר בתופעות לוואי של שימוש ממושך בכדורי שינה והתמכרות אליהם. האם אכן יש קשר בין הדברים? איך אפשר להיגמל מההתמכרות לכדורי השינה? האם ישנם תחליפים טבעיים מוכחים שיכולים להקל על התהליך? (מאוד מטרידה את אבא שלי המחשבה של להפסיק לקחת את הכדורים ולחזור למצב בו לא היה ישן בלילות)

  • הגב ל: התמכרות לכדורי שינה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • התמכרות לכדורי שינה
    ד"ר סיון בלוך
    11:56 31/10/19 31/10
    11:56
  • אביך בהחלט נוטל כמות גבוהה מדי של כדורי שינה, על מנת להפחית המינון בהדרגה ולחשוב על חלופות יש לפנות לרופא מטפל ובליווי שלו לבצע התהליך
    בברכת בריאות שלמה

    בברכה,
    ד"ר סיון בלוך הינה מומחית לנוירולוגיה ושבץ מוחי. משמשת כרופאה בכירה וכמנהלת שירות שבץ בבית החולים כרמל, וכמנהלת המרפאה הנוירו-וסקולרית במרכז הרפואי לין. שבחיפה.
    טלפון: 04-8250690
  • הגב ל: התמכרות לכדורי שינה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021