X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום רפואה כללי
אודות הפורום
אודות פורום רפואה כללי

פורטל "שאל את הרופא" מפעיל למענכם מספר פורומים העוסקים בתחומי רפואה ספציפיים, כדוגמת משפחה, ילדים וזוגיות. אנו מודעים לכך שלעיתים לא ברור למבקר באתר איזה פורום הוא המתאים ביותר לשאלתו. בדיוק עבור מטרה זו נועד הפורום הכללי, בו ניתן להעלות שאלות מכל תחום ולקבל מענה לסוגיות שאין עבורן פורום י...

פורטל "שאל את הרופא" מפעיל למענכם מספר פורומים העוסקים בתחומי רפואה ספציפיים, כדוגמת משפחה, ילדים וזוגיות. אנו מודעים לכך שלעיתים לא ברור למבקר באתר איזה פורום הוא המתאים ביותר לשאלתו. בדיוק עבור מטרה זו נועד הפורום הכללי, בו ניתן להעלות שאלות מכל תחום ולקבל מענה לסוגיות שאין עבורן פורום ייעודי. צוות הפורטל יבחן את השאלה, ימיין אותה ויעביר אותה אל הפורום או אל אנשי המקצוע המתאימים על מנת שתוכלו לקבל מענה מהיר ומדויק. כאן תוכלו לשאול בין היתר לגבי היריון ולידה, אף-אוזן-גרון, קשיי נשימה, רפואת ילדים, אבחונים ובדיקות, שפעת, שעלת, סוכרת, מחלות לב וריאה, אורח חיים בריא, נזקי עישון ואלכוהול, רפואת משפחה, זכויות החולה, תרופות וטיפולים שונים. בפורום רפואה כללי ניתן להעלות שאלות הנוגעות לכל תחומי הבריאות. צוות האתר ומנהלי הפורום ימיינו את השאלות ויפנו אותן אל המומחים המתאימים לקבלת מענה הולם.

מנהלי פורום רפואה כללי

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • אווסטין ודימום מהאף
    רחל
    16:00 14/10/19 14/10
    16:00
  • שלום,
    אני מקבלת טיפול כימותרפי שבועי - קרבופלטין + טקסול.(עד כה-טיפול מס' 11).
    במקביל - קבלתי כבר שני טיפולים באווסטין.
    לאחר הטיפול השני באווסטין, היה לי באף דימום, לא רציני, ואף היה לי דם קרוש באף שהייתי רואה אותו, בעיקר בבוקר.
    לאחר כשלושה שבועות של הטיפול באווסטין - הדימום פסק, דבר המעיד כי מדובר כנראה בתופעה הקשורה לאווסטין.
    רציתי לשאול/ לדעת - האם תופעה כזאת מחייבת את הפסקת התרופה? או שניתן לדעתך להמשיך.
    אציין כי כמו כן, אני מקבלת כל פעם לאחר הטיפול הכימותרפי השבועי גם שתי זריקות נופוגן. (30 יחידות).
    האם יכול להיות קשר לכך?

    אני יודעת ששילוב האווסטין
    תוך כדי קבלת התרופות הכימותרפיות חשוב מאוד מבחינת הצלחת הטיפול הכללי.
    אודה לך על כל אינפורמציה בעניין זה.
    תודה.

  • הגב ל: אווסטין ודימום מהאף

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2019