X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום רפואה כללי
אודות הפורום
אודות פורום רפואה כללי

פורטל "שאל את הרופא" מפעיל למענכם מספר פורומים העוסקים בתחומי רפואה ספציפיים, כדוגמת משפחה, ילדים וזוגיות. אנו מודעים לכך שלעיתים לא ברור למבקר באתר איזה פורום הוא המתאים ביותר לשאלתו. בדיוק עבור מטרה זו נועד הפורום הכללי, בו ניתן להעלות שאלות מכל תחום ולקבל מענה לסוגיות שאין עבורן פורום י...

פורטל "שאל את הרופא" מפעיל למענכם מספר פורומים העוסקים בתחומי רפואה ספציפיים, כדוגמת משפחה, ילדים וזוגיות. אנו מודעים לכך שלעיתים לא ברור למבקר באתר איזה פורום הוא המתאים ביותר לשאלתו. בדיוק עבור מטרה זו נועד הפורום הכללי, בו ניתן להעלות שאלות מכל תחום ולקבל מענה לסוגיות שאין עבורן פורום ייעודי. צוות הפורטל יבחן את השאלה, ימיין אותה ויעביר אותה אל הפורום או אל אנשי המקצוע המתאימים על מנת שתוכלו לקבל מענה מהיר ומדויק. כאן תוכלו לשאול בין היתר לגבי היריון ולידה, אף-אוזן-גרון, קשיי נשימה, רפואת ילדים, אבחונים ובדיקות, שפעת, שעלת, סוכרת, מחלות לב וריאה, אורח חיים בריא, נזקי עישון ואלכוהול, רפואת משפחה, זכויות החולה, תרופות וטיפולים שונים. בפורום רפואה כללי ניתן להעלות שאלות הנוגעות לכל תחומי הבריאות. צוות האתר ומנהלי הפורום ימיינו את השאלות ויפנו אותן אל המומחים המתאימים לקבלת מענה הולם.

מנהלי פורום רפואה כללי

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • הפסקת טיפול תרופתי והשלכות/או ריפוי?!
    תותי
    15:28 24/09/19 24/09
    15:28
  • שלום רב,
    מתייעצת לגבי אימי בת 52, עברה אישפוז יחיד לפני 9 חודשים (של שבועיים בערך) לאחר תקופה ארוכה של התדרדרות הדרגתית. כלומרת התחילה קודם התעניינות מוגזמת בדברי תורה עד שהתנתקה לחלוטין מחיי חברה,התחילה צומות והתנהגות מוזרה. לאחר תקופה של שנתיים בערך היו תסמינים ברורים שהיא שומעת קולות ומשיבה להם. היו מחשבות שווא עד שכבר הגיעה למצב קשה שבו מרגישה שרודפים אחריה וזה הביא איתה למצב של חרדה תמידית וסכנת חיים. הטיפול התרוםתי שהיא קיבלה היה בזמן האישפוז כדורים ולאחר שמצבה התייצב בסוף האשפוז כבר עברה לזריקות של מודיקט 25 מ''ג. לאחר שהשתחחרנו המשכנו מעקב בקהילה כל חודשיים בערך וכל מפגש הורידו לה את המינון(עד ל6.25 מ"ג של מודיקט כל שבועיים. במפגש האחרון שאלתי האם אפשר להפסיק את הטיפול התרופתי ולעבור לטיפול פסיכותרפי הרופאה אמרה שלא ממליצה להפסיק למרות שלא היו תסמינים בכלל כל התקופה מאז שהתאזנה. אבל הבעיה היא שהתרופות עושות לה תופעות לוואי של רעד( יש תחלואה נפרדת של בריחת סידן ודלקת בכתפיים) ואני חושבת שכדאי שתנסה להפסיק לחלוטין את הטיפול התרופתי ולרפא את הגוף ולחזק אותו.
    אשמח להמלצה מקצועית מעוד זווית מה ניתן כן לעשות במקום הזריקות או מעבר לרספידל(מה שהרופאה המליצה)??או שהכרחי להמשיך בטיפול התרופתי למרות התופעןת לוואי?

  • הגב ל: הפסקת טיפול תרופתי והשלכות/או ריפוי?!

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2019