X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אונות ופריון הגבר
אודות הפורום
אודות פורום אונות ופריון הגבר

פורום אונות ופריון הגבר שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר בוריס פרידמן, וד"ר ראני זרייק. ד"ר פרידמן הינו רופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה ...

פורום אונות ופריון הגבר שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר בוריס פרידמן, וד"ר ראני זרייק. ד"ר פרידמן הינו רופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה וד"ר זרייק הינו רופא מן המנין במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל, חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: אין אונות, זיקפה, סטיית איבר המין, הפרעה באיכות הזרע, ספירת זרע, עקרות של הגבר, וריקוצל, הרחבת ורידי האשך, ED - ERECTILE DYSFUNCTION, אי פוריות הגבר, הפרעות בשפיכה, שפיכה מוקדמת, מחלת פיירוני, תרופות להפרעת זיקפה, טיפול לאין אונות ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אונות ופריון הגבר

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • זקפה חלשה, לחץ וכאבים לאור נגעים מוזרים
    ג'יימס
    20:14 27/01/21 27/01
    20:14
  • אני לא יודע מה לעשות, זה משפיע עליי פיזית אבל בעיקר מנטלית, ובעיקר עכשיו כשהכל סגור, ויותר קשה לקבוע רופא, זה פשוט נוראי, ומרגיש כאילו אף אחד לא מקשיב למה שאני אומר..
    זה התחיל, כשאני והאקסית שכבנו, ולאחר מין אוראלי היא פצעה אותי בטעות, בהתחלה אפילו לא שמתי לב, עד שהחתך כנראה הזדהם והתנפח ומיד שמתי בפנטן פלוס וכו', אומנם עדיין המשכנו לשכב עד שהחלטתי שצריך לתת לזה זמן.
    לאחר שבוע הפצע לא החלים ופצאום יום אחד גיליתי נגע מוזר על הפין, לא בכיפה אלא עליו, בכל אופן זה לא כאב אבל זה היה גדול יחסית והרגשתי גם שזה מתחת לעור, כמו מן ציסטה שכזאת, עברו כמה ימים, ועוד אחד יצא קצת מעל, ואז עוד אחד, וזה התחיל לגרד בטירוף, אז מיד עשיתי את כל בדיקות המין הקיימות, כולל עגבת, לא מצאו כלום, בנתיים הפצע התחיל להחלים, כמובן שלא שכבנו בכל אותו זמן, אבל זה עדיין גירד אז הלכתי לרופא עור.
    הרופא עור אמר שזה נראה כמו סקביאס, הופתעתי, עברתי שלוש שנים קרבי ובחיים לא היה לי סקביאס, הוא לא עשה בדיקות, לא לקח תרבית, אלא פשוט נתן לי משחה לטיפול בסקביאס ואמר שאני צריך לעשות את זה, ולחזוכ עלזה אחרי שבוע.
    עשיתי את השבוע הראשון, וזה גרם לי לכוייות בכל הגוף, ממש סבלתי, והחלטתי שאני הולך לרופא עור אחר, ולא שם את זה עוד הפעם.
    הלכתי לעוד רופא עור, והוא בכלל אמר לי שזה לא סקביאס, אבל הוא לא יודע מה זה, ונראה שזה עבר...
    בנתיים הגירוד עבר, אבל התחילו לי כאבים בפין בזמן סקס, והליבידו שלי ירד, ידעתי גם שזה בגלל סטרס, אבל זה בעיקר כאב לי בזמן סקס, בזמן גמירה, וגם היה לי מן לחץ כזה מסביב לפי בזמן שאני משתין.
    הלכתי לאורולוג, הוא עשה לי בדיקות שתן, עוד הפעם בדיקות מחלות מין, הכל יצא שלילי, הוא אמר שהוא חושד שזה פרוסטטיטיס דלקת הערמונית, עוד הפעם הוא לא עשה בדיקות או משהו ונתן לי אנטיביוטיקה לשלושה שבועות לטיפול אנטי דלקתי ל10 ימים, בכל זמן הטיפול לא חשתי הקלה בלחץ הזה שאני מרגיש, הכאבים מעט פחתו, לפי דעתי בגל הטיפול האנטי דלקתי, אבל הלחץ עדיין שם, והזקפות שלי הרבה יותר חלשות, כאילו הזרימה של הדם לא מגיעה בצורה טובה, כאילו משהו חוסם את זה, ובאמת כשאני ממשש, אני עדיין מרגיש את אותם נגעים שהיו בהתחלה רק מתחת לעור, כאילו הם חוסמים שם משהו, זה נראה כאילו כשיש לי זקפה, הורדים הרבה יותר בולטים, במאמץ להגיע לזקפה..
    לפני כל זה, חיי המין שלי היו מדהימים, לא הייתה שום בעיה, עכשיו זה מרגיש כאילו אני כמעט ולא חרמן, וכשאני כן, זה מרגיש שזה מתאמץ שמשהו חוסם את זה, זה לא הגיוני שפתאום בבת אחת ירד לי החשק המיני והתחיל הלחץ הזה וכו' סתם כך, משהו פיזי גורם לזה, התייעצתי גם עם עוד אורולוג והוא אמר שזה נדיר של מישהו בן 30 יש פרוסטטיטיס וצריך לבדוק את זה לעומק, יש לי עוד תור לרופא עור ומין, אבל אני באמת לא יודע מה לעשות, זה פוגע בי מנטלית בצורה איומה, אני לא מצליח לישון,וגם כשאני ער, זה לוחץ כשאני משתין, למעלה, מסביב לכיפת הפין, וזה נראה גם טיפונת נפוח איפה שהיו הנגעים.
    מה זה יכול להיות, ואיזה בדיקות אני יכול לעשות, או יכול לדרוש לבקש לעשות?
    תודה!

  • הגב ל: זקפה חלשה, לחץ וכאבים לאור נגעים מוזרים

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • זקפה חלשה, לחץ וכאבים לאור נגעים מוזרים
    ד"ר בוריס פרידמן
    11:13 31/01/21 31/01
    11:13
  • שלום ג'יימס
    כפי שציינת ובצדק, בגילך לרוב הפרעות בתפקוד מיני שבאות בבת אחת אינן ממקור פיזיולוגי. איני חושב שיש צורך בבדיקות נוספות מעבר לאלו שביצעת. מומלץ פעילות גופנית אירובית 3 פעמים בשבוע ופעילות מפחיתת סטרס דוגמת יוגה או פילאטיס לפחות פעמיים בשבוע או כל פעילות מפחיתת סטרס ובסבירות גבוהה תהיה הטבה הדרגתית. רק בהיעדר הטבה, ניתן לשקול יעוץ פסיכו-סקסולוגי ובמקביל טיפול תרופתי במינון קטן לפרק זמןקצר דוגמת סיאליס יומי לפני יחסים כדי לחזור בהדרגה למצב הבסיסי. בהצלחה.

    בברכה,
    ד"ר בוריס פרידמן, אורולוג מומחה בכירורגיה אורולוגית, רופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה.
    טלפון: 04-8250843
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: זקפה חלשה, לחץ וכאבים לאור נגעים מוזרים

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024