X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית
אודות הפורום
אודות פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה...

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה לכירורגיה גינקולוגית זעיר-פולשנית ובמרכז הרב-תחומי לטיפול באנדומטריוזיס במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכן להעלות שאלות הנוגעות למצבים ממאירים בצוואר הרחם, מצבים טרום-ממאירים ברירית הרחם, מצבים ממאירים של הרחם, מצבים ממאירים של השחלה והפריטונאום, כירורגיה אנדוסקופית, פריון ומצבים ממאירים, וכירורגיה כללית. כמו כן ניתן לשאול בנושאי טיפולי פוריות, הפריה חוץ-גופית, הקפאת ביציות, הקפאת רקמת שחלה, טיפולי פוריות בחולות סרטן, ומעקב היריון. הינכן מוזמנות ללמוד מניסיונן של גולשות אחרות בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכן במהירות האפשרית.

מנהלי פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • הפסקת גלולות ושינוי במחזור
    יפעת שם בדוי
    20:37 02/05/20 02/05
    20:37
  • בת 30 בריאה בד"כ.השתמשתי בעבר בגלולות מינס, בערך 9 שנים שנהגתי להשתמש בגלולות אלה. לפני שנתיים בערך הפסקתי לגמרי את השימוש, אני רווקה לא נשואה ולא מקיימת יחסים.
    כתוצאה מהפסקת הגלולות- כאבי המחזור חזקים יותר,משך ימי המחזור 7-8 ימים וגם כמות המחזור שיוצאת גדולה יותר ממה שהיה בזמן נטילת הגלולות.המחזור שלי סדיר.
    כל אלו בסדר חוץ מאחרי המחזור, בערך שבוע אחרי המחזור ישנן הפרשות בצבע לבן- צהוב.מדובר על הפרשות סמיכות מאוד, כמו חוטים כאלה וזה ממש לא נעים לי.
    האם הגוף עדיין מנקה את עצמו מהמחזור או שזו בעיה אחרת?
    חשוב לי לציין שזו תופעה שזכורה לי שהיתה לי גם בגיל צעיר לפני שהתחלתי את לקיחת הגלולות. גם אז היו הפרשות כאלה שנעלמו ברגע שלקחתי גלולות.
    מה עושים עם זה? יש לזה פיתרון?( אפילו לטיפול להסרת שיער בלייזר אני לא הולכת בגלל זה)

  • הגב ל: הפסקת גלולות ושינוי במחזור

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • הפסקת גלולות ושינוי במחזור
    פרופ' עופר לביא
    23:20 02/05/20 02/05
    23:20
  • גלולות מאיבר להיותן אמצעי מניעה גם מסדרים את שיגרת המחזור מונעים כאבי מחזור ומצמצמים את ימי הדימום. ולכן יתכן כי רצוי לחזור לשימוש בגלולות .
    באשר להפרשות שאת מתארת - הן מחיבות בדיקת רופא כדי להחליט על הטיפול הנכון והיעיל ביותר .

    בברכה, פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים, ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית בבית חולים כרמל, חיפה.
    טלפונים: 04-8300000 \ 048250211 \ 04-8250336
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: הפסקת גלולות ושינוי במחזור

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021