X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית
אודות הפורום
אודות פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה...

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה לכירורגיה גינקולוגית זעיר-פולשנית ובמרכז הרב-תחומי לטיפול באנדומטריוזיס במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכן להעלות שאלות הנוגעות למצבים ממאירים בצוואר הרחם, מצבים טרום-ממאירים ברירית הרחם, מצבים ממאירים של הרחם, מצבים ממאירים של השחלה והפריטונאום, כירורגיה אנדוסקופית, פריון ומצבים ממאירים, וכירורגיה כללית. כמו כן ניתן לשאול בנושאי טיפולי פוריות, הפריה חוץ-גופית, הקפאת ביציות, הקפאת רקמת שחלה, טיפולי פוריות בחולות סרטן, ומעקב היריון. הינכן מוזמנות ללמוד מניסיונן של גולשות אחרות בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכן במהירות האפשרית.

מנהלי פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • דימום רב עם גלולות זואלי
    יעל
    14:02 04/02/19 04/02
    14:02
  • לפני כחודשיים רופא הנשים החליף לי את הגלולות מבלארה לזואלי, עקב דימומים ותופעות לוואי שחוויתי עם בלארה.
    מאז אני מדממת במשך רוב החודש: הווסת שלי אמנם חלשה יחסית, אבל היא מגיעה ביום שבו אני מתחילה חפיסה חדשה ונמשכת 10 ימים ויותר (כרגע למשל אני ביום השמיני לווסת, ואין סימנים שהדימום נחלש). מעבר לכך, גם במהלך החודש יש דימומים, ככה שיוצא שבמשך רוב החודש אני מדממת.
    אני יודעת שצריך לקחת את הגלולות 3 חודשים כדי לראות אם הגוף מסתגל, אבל האם זה סביר? יש משהו שאפשר לעשות כדי להפסיק את הדימום? זה מאוד מקשה עליי ביומיום.

  • הגב ל: דימום רב עם גלולות זואלי

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • דימום רב עם גלולות זואלי
    פרופ' עופר לביא
    21:20 07/02/19 07/02
    21:20
  • מציע להבדק אצל רופא בדיקת על קול ולפי עובי הרירית נחליט באם יש אפשרות לשפר את המצב עם הגלולות הנוכחיות

    בברכה, פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים, ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית בבית חולים כרמל, חיפה.
    טלפונים: 04-8300000 \ 048250211 \ 04-8250336
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: דימום רב עם גלולות זואלי

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2022