X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית
אודות הפורום
אודות פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה...

פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית שע"י מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי פרופסור עופר לביא, גינקולוג, מנהל מחלקת נשים ויולדות ומנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר אניס כלדאוי, רופא גינקולוג בכיר במחלקת נשים ויולדות, ביחידה לכירורגיה גינקולוגית זעיר-פולשנית ובמרכז הרב-תחומי לטיפול באנדומטריוזיס במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכן להעלות שאלות הנוגעות למצבים ממאירים בצוואר הרחם, מצבים טרום-ממאירים ברירית הרחם, מצבים ממאירים של הרחם, מצבים ממאירים של השחלה והפריטונאום, כירורגיה אנדוסקופית, פריון ומצבים ממאירים, וכירורגיה כללית. כמו כן ניתן לשאול בנושאי טיפולי פוריות, הפריה חוץ-גופית, הקפאת ביציות, הקפאת רקמת שחלה, טיפולי פוריות בחולות סרטן, ומעקב היריון. הינכן מוזמנות ללמוד מניסיונן של גולשות אחרות בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכן במהירות האפשרית.

מנהלי פורום גינקולוגיה כללית ואונקולוגית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • מחזור לא סדיר לאחר הפסקת גלולות
    מיכל
    15:53 10/07/18 10/07
    15:53
  • שלום,

    בת 31. הפסקתי לפני כ 7 חודשים גלולות לאחר נטילה של 8 שנים. מאז שהפסקתי אני חווה שתי תופעות מוזרות:
    1. המחזור לא סדיר. חודש אחד אני מקבלת כל 26-28 יום וחודש שני לאחר 22-23 יום. ככה לסירוגין.
    2. לפני כל מחזור מתחיל לי כתמים חומים/אדומים בניגוב. לאחר יומיים זה מפסיק ואז לאחר עוד יומיים נקיים אני מקבלת מחזור רגיל.

    האם תופעות אלה תקינות?
    אם לא, מכיוון שיש לי תור לרופא רק בעוד מספר חודשים, האם דחוף להקדים את התור? ואיזה בדיקות מומלץ לבקש מרופא המשפחה כדי להגיע מוכנה?

    תודה

  • הגב ל: מחזור לא סדיר לאחר הפסקת גלולות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • מחזור לא סדיר לאחר הפסקת גלולות
    ד"ר אניס כלדאוי
    10:28 11/07/18 11/07
    10:28
  • שלום מיכל,
    7 חודשים אחרי סיום השימוש בגלולות הייתי מצפה לחזרה לוסתות סדירות ורגילות. מכיוון שזה לא המצב יש מקום לחפש גורם אחר לאי-סדירות בוסת (על אף שלא מרשימה) וגם לדימום הטרום וסתי.
    ממליץ לך אכן לפנות לרופא נשים ולעבור תשאול מלא לרבות כאבי בטן בזמן מחזור/בזמן יחסים, דימום בזמן קיום יחסים ותופעות נוספות כמו כאבים בזמן יציאה/שתן בעת הופעת הוסתות. הדימום הטרום וסתי לעיתים מכוון לבעיה הנקראת אנדומטריוזיס אותה צריך לשלול באם התשאול הרפואי והבדיקה הגופנית מכוונים לכך. לפני שעוברים הערכה זו אייני רואה צורך לפנות לרופא המשפחה.
    באם התופעות שתיארת מפריעות לך ניתן יהיה להגיע לבדיקה של רופא נשים מוקדם יותר דרך פניה לקופת חולים בה את מבוטחת.
    יום נעים!

    בברכה,
    ד"ר אניס כלדאוי, מומחה בתחום כירורגיה גניקולוגית זעיר פולשנית, מנתח בכיר במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל ורופא בכיר ביחידה לכירורגיה גניקולוגית זעיר פולשנית ובמרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס בכרמל.
    מייל: [email protected]
    פייסבוק: ד"ר אניס כלדאוי
  • הגב ל: מחזור לא סדיר לאחר הפסקת גלולות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021