X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום המטולוגיה כללית
אודות הפורום
אודות פורום המטולוגיה כללית

פורום המטולוגיה כללית שע"י מכון המטולוגיה במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר מאיר פרייס, מומחה המטולוגיה, המטואונקולוגיה ומחלות פנימיות, ומנהל המכון להמטולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: אנמיה, חסר דם, חסר ברזל, ספירת דם, ספירת דם לא ת...

פורום המטולוגיה כללית שע"י מכון המטולוגיה במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר מאיר פרייס, מומחה המטולוגיה, המטואונקולוגיה ומחלות פנימיות, ומנהל המכון להמטולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: אנמיה, חסר דם, חסר ברזל, ספירת דם, ספירת דם לא תקינה, לויקוציטוזיס, Complete blood count, לויקופניה, לויקופניה בדם, לויקופניה אתנית, טרומבוציטופניה, טרומבוציטופניה בהריון, טרומבוציטוזיס, תרומבוציטוזיס, טסיות דם, בירור המטולוגי, ביופסיית מח עצם, בדיקת מח עצם, בלוטת לימפה, קשרי לימפה, מערכת הלימפה, ניקור מח עצם, PNH ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר (פרופ') מאיר פרייס על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום המטולוגיה כללית

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • ברור מקיף
    אמא
    12:46 07/02/21 07/02
    12:46
  • שלום רב,בקשר לנערה בת16
    עם קשיי ספיגה,וקשיי עיכול,יש דלקת בקיבה ודלקת בוושט,הרניה סערפתית גולשת קטנה 3 סמ.מטופלת בנקסיום כדור 1 ליום,?האם הנקסיום מרפא את הדלקות)?.בבדיקות דם האחרונות היו הרבה מדדים שהיו מעט מתחת לנורמה,שמראים על תהליכי דלקות אנמיה,חוסרים בויטמינים ובמינרלים.
    לשאלתי.
    איזה בדיקות צריך לעשות כדי לגלות על עודפים או חוסרים של ויטמינים,מינרלים,מצב תזונת וכ?
    איזה בדיקןת דם שיהיו כוללות ומקיפות צריך לעשות?
    ואיזה טיפול מתאים לחיזוק מערכת החיסון,מערכת העיכול,והקיבה?
    ואיזה טיפול צריך,ומתאים לריפוי הדלקות וההרניה?
    תודה.

  • הגב ל: ברור מקיף

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024