X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום רפואת עיניים, ניתוחי עיניים
אודות הפורום
אודות פורום רפואת עיניים, ניתוחי עיניים

פורום רפואת עיניים מנוהל על ידי ד"ר אלדד אדלר, מומחה לרפואת עיניים ומנתח עיניים, המשמש כמנהל שירות הקטרקט ורופא בכיר במחלקת העיניים של המרכז הרפואי העמק בעפולה. במסגרת הפורום ניתן לפנות אל ד"ר אדלר בנושאים רבים הקשורים לרפואת עיניים, ביניהם ניתוחי קטרקט, השתלות קרנית, הסרת פטריגיום, דלקות ...

פורום רפואת עיניים מנוהל על ידי ד"ר אלדד אדלר, מומחה לרפואת עיניים ומנתח עיניים, המשמש כמנהל שירות הקטרקט ורופא בכיר במחלקת העיניים של המרכז הרפואי העמק בעפולה. במסגרת הפורום ניתן לפנות אל ד"ר אדלר בנושאים רבים הקשורים לרפואת עיניים, ביניהם ניתוחי קטרקט, השתלות קרנית, הסרת פטריגיום, דלקות עיניים, עין יבשה, קרטוקונוס, ניתוחי לייזר להסרת משקפיים ועין אדומה. כמו כן, ניתן לשאול אודות השתלת עדשות מיוחדות לתיקון צילינדר, עדשות מולטיפוקאליות, עדשות מונו-ויז'ן, צילוב קרנית (קרוס לינקינג) לטיפול בקרטוקונוס, כיב (אבצס) קרנית, סיבוכי עדשות מגע, מחלות גידוליות של שטח פני העין, ועוד. הינכם מוזמנים לפנות אל ד"ר אדלר דרך הפורום ולהסתייע גם בתשובות שניתנו לגולשים אחרים.

מנהלי פורום רפואת עיניים, ניתוחי עיניים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • טשטוש בעקבות משחת מקסיטרול
    ליהיא
    12:31 18/07/21 18/07
    12:31
  • היי,
    התחלתי טיפול במשחת מקסיטרול עקב דלקת בעין (טיפול 3 פעמים ביום למשך שבוע).
    הבנתי שהמשחה אמורה לגרום לטשטוש בעין.
    שמתי את המשחה, וכעבור שעה אני עדיין מרגישה טשטוש חלקי.
    האם זה בסדר?
    תוך כמה זמן הטשטוש יעבור באופן מלא לאחר ששמים את המשחה?
    תודה

  • הגב ל: טשטוש בעקבות משחת מקסיטרול

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טשטוש בעקבות משחת מקסיטרול
    ד"ר אלדד אדלר
    17:23 18/07/21 18/07
    17:23
  • זה רגיל. יכול לקחת שעות. נסי לשים פחות כמות

    בברכה,
    ד"ר אלדד אדלר.
    מומחה לרפואת עיניים ומנתח.
    מנהל שירות הקטרקט, המרכז הרפואי העמק.
    ניתוחי קטרקט, מחלות וניתוחי קרנית וניתוחי לייזר להסרת משקפיים.
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: טשטוש בעקבות משחת מקסיטרול

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021