X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום ניתוחים גינקולוגים ואנדומטריוזיס
אודות הפורום
אודות פורום ניתוחים גינקולוגים ואנדומטריוזיס

פורום ניתוחים גינקולוגים ואנדומטריוזיס שע"י בית חולים כרמל מנוהל בשותפות על ידי ד"ר יובל קאופמן, וד"ר מורן פז. ד"ר קאופמן הינו מנהל המרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס ואחראי היחידה לגינקולוגיה אנדוסקופית בבית החולים כרמל שבחיפה, וד"ר פז הינו רופא בכיר ביחידה לכירורגיה גניקולוגית זער פולש...

פורום ניתוחים גינקולוגים ואנדומטריוזיס שע"י בית חולים כרמל מנוהל בשותפות על ידי ד"ר יובל קאופמן, וד"ר מורן פז. ד"ר קאופמן הינו מנהל המרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס ואחראי היחידה לגינקולוגיה אנדוסקופית בבית החולים כרמל שבחיפה, וד"ר פז הינו רופא בכיר ביחידה לכירורגיה גניקולוגית זער פולשנית ובמרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס בכרמ, והמנהל הרפואי של המרכז לסימולציה רפואית מתקדמת במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכן להעלות שאלות הנוגעות ללפרוסקופיה, כריתת רחם, הוצאת מיומה - שרירנים (מיומות), הוצאת ציסטות שחלתיות, כריתת חצוצרות, כריתת שחלות, הפרדת הדבקויות, בירור אי פוריות, טיפול בהריון חוץ רחמי, בירור כאב אגני כרוני, סטריליזציה - קשירת חצוצרות, טיפול באנדומטריוזיס, תיקון צניחת איברי האגן, טיפול במומי רחם, טיפול בממאירויות גניקולוגיות, כירורגיה אנדוסקופית, כירורגיה כללית, היסטרוסקופיה, הוצאת פוליפ רחמי, הוצאת שרירן רחמי, כריתת מחיצה תוך רחמית, הפרדת הדבקויות, דגימת רירית הרחם, כריתה (רזקציה) של רירית הרחם, צריבה (אבלציה) של רירית הרחם, הוצאת שארית שליה לאחר לידה, בירור אי פוריות והפלות חוזרות וטיפול בנישה של צלקת קיסרי. כמו כן ניתן לשאול בנושאי מעקב הריון וגישה נרתיקית, כריתת רחם בגישה נרתיקית, תיקון צניחת איברי האגן, תיקון דליפת שתן, גרידה או הפסקת הריון, טיפול בציסטת ברטולין או אבצס, פתיחה או תפירה של קרום הבתולין, בעיות גניקולוגיות, דימום נרתיקי חריג, שרירנים ברחם, ציסטה בשחלה, אנדומטריוזיס, בעיות פוריות, הפלות חוזרות, צניחת רחם ו/או דפנות הנרתיק, דליפת שתן, כאבי אגן, הידבקויות תוך-בטניות, פוליפ רחמי ועוד. הינכן מוזמנות ללמוד מניסיונן של גולשות אחרות בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכן במהירות האפשרית.

מנהלי פורום ניתוחים גינקולוגים ואנדומטריוזיס

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • תופעות עצביות
    גלית
    09:07 31/12/20 31/12
    09:07
  • אני בת 29 וחצי וסובלת שנים רבות מאז קבלת הוסת בגיל 12 מכאבי מחזור עזים מאוד (מאוד מאוד. תופת.) והתעלפויות רבות.
    בנוסף בעבר כאבי ראש חזקים לפני קבלת הוסת ותסמונת קדם וסתית, שינויים בעיכול- כאבי בטן, יציאות רכות, שלשולים ועצירות לסירוגין במחזור ולפני מחזור.
    בזמן הוסת מופיע לעיתים כאב גם בירכיים ומעט בגב תחתון.

    לפני כשנתיים וחצי הפסקתי לקבל וסת מסיבה לא ידועה. בעקבות טיפול של צמחי מרפא ותזונה חזרתי לקבל באוגוסט האחרון (לפני 5 חודשים).

    המחזורים מאז כואבים וכוללים קשיים בעיכול, בחילות, התעלפות ותחושת פרה-עילפון, וכאבים באחורי האגן. בנוסף, יש תחושה מוזרה של כאב שעובר בזרמים בידיים וברגליים עד הכפות, כאילו הדם מתקשה לזרום.

    לפני ההפסקה בקבלת הוסת הייתי בבדיקה אצל רופא נשים שביצע בדיקת אולטרסאונד (לא וגינלית כי הייתי אז בתולה) ואמר שהוא לא רואה ממצאים חריגים.

    יש לציין שברקע יש לי מחלת עור דלקתית-הורמונלית (הידרדניטיס) שמאופיינת בציסטות מוגלתיות שמתפתחות בבלוטות החלב באיזור המפשעות, הישבן, בתי השחי ובעבר גם מתחת לשדיים. הציסטות מתמלאות בימים שלפני הוסת, הן כואבות למגע, ויורדות ממש סמוך לקבלת הוסת (או מתפוצצות לפני כן והנוזל שבתוכן יוצא החוצה).

    לפני שבועיים ביום ה21 למחזור (אני מקבלת נכון לעכשיו כל 28-9 יום) קרה דבר מוזר מאוד.
    ישבתי על המיטה בישיבה מזרחית כשגופי נוטה קדימה עד שהבטן נוגעת ברגליים (קיימת גם גמישות יתר) והסנטר מורם למעלה עד האחורי הראש נוגע בגב, כך שנוצר לחץ על איזור הרחם והאגן, הגב והצוואר. הפעלתי לחץ חזק על איזור האף עם האצבעות (כדי להוציא ראשים שחורים מהעור).
    כאשר התרוממתי הרגשתי סחרחורת מוזרה והעיניים שלי התגלגלו. שכבתי על המיטה והרגשתי פולסים חשמליים מעט כואבים בבטן התחתונה בצד שמאל. הם הופיעו כל כמה שניות ונעלמו בהדרגה תוך כשעה.
    באותו לילה התעוררתי כאשר הרגל נרדמה לי מתוך שינה (מה שלא קרה מעולם.)
    יום למחרת המשיכו להופיע סחרחורת מוזרות ותחושת זרימה חמה כלפי מעלה אל הראש. הייתה תחושה של לחץ בראש, בפנים וברגליים בעיקר בישיבה ממושכת או שכיבה. התחושות המשיכו מספר ימים ונוספו נימולים והירדמות ברגליים ובידיים בעת ישיבה ושכיבה וגם עקצוצים במקומות שונים בפנים.
    באחד הימים התעוררתי כאשר שוב נרדמה לי הרגל מתוך שינה והפעם הופיעו גם זרמים חשמליים חזקים ברגל כמו פולסים שעולים בגלים כלפי מעלה. נעמדתי והפולסים פחתו בהדרגה. באותו רגע הבטן שלי החלה לרעוד באותם פולסים שהקרינו גם לזרועות (כמו מן פרכוס).
    מאז במשך כמה ימים עדיין לא יכולתי לשבת או לשכב לאורך זמן כי ישר הופיעו נימולים ברגליים ולחץ על הראש ואיזור הפנים. בהתיישבות ושכיבה הייתה תחושת לחץ ברגליים ואותו זרם של גל חם מוזר שעולה מאחורי האגן לכיוון מעלה דרך הגב.

    בלילה הבא הצלחתי לשכב וישנתי כשש שעות והתעוררתי כאשר יד ימין רדומה עם נימולים.
    בבוקר קיבלתי מחזור.
    מאז, הלחץ ירד מאוד ואני יכולה לשבת ולשכב בלי לחוש את התופעות מיד.
    עדיין יש לפעמים תחושות של סחרחורת, הירדמות בידיים ועקצוצים ברגליים, בפנים ואחורי הראש אך לא באותה תדירות ועוצמה.בישיבה ממושכת נוצר לחץ חזק בראש ואתמול ירד לי דם מהאף.

    האם אתה חושב שיש קשר בין נגעים של אנדומטריוזיס לבין התופעות שחוויתי? האם יכול להיות שזה קשור לאנדומטריוזיס עצבי?

    אודה לך מאוד מאוד אם יהיה לך רעיון גם להסבר אחר.
    תודה רבה
    גלית

  • הגב ל: תופעות עצביות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • תופעות עצביות
    ד"ר מורן פז
    09:42 25/01/21 25/01
    09:42
  • שלום גלית ,
    ממליץ לבצע הערכה מסודרת הכוללת הערכת רופא משפחה לגבי התלונות , כמו כן במבקביל לפנות למרכז אנודמטריוזיס בכדי לבדוק , חלק מתלונותיך יכולות להתאים לאנדומטריוזיס.
    בברכה,

    בברכה,
    ד"ר מורן פז, מומחה בגינקולוגיה כירורגית ובטיפול באנדומטריוזיס, רופא בכיר ביחידה לכירורגיה גניקולוגית זער פולשנית ובמרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס בכרמל, המנהל הרפואי של המרכז לסימולציה רפואית מתקדמת במרכז הרפואי כרמל.
    טלפון: 04-8568499
    מייל: [email protected] / [email protected]
  • הגב ל: תופעות עצביות

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024