X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • סטרואידים בגלל החמרה בטינטון
    ליאל
    20:36 11/04/16 11/04
    20:36
  • תודה על התשובה המהירה ! בגלל ההחמרה לאחר בדיקת ה אם אר אי קיבלתי טיפול בסטרואידים . 1 אני סובלת מבעיה בבלוטת התריס ומקבלת אטרוקסין , האם אפשר להמשיך לשתות את הכדור בבוקר ולאחר מכן את סטרואידים או עדיף לוותר על הכדור ב 9 ימי הטיפול הסטרואידי ? 2 קראתי שיכול להיות גם החמרה במצב השמיעה בשל הטיפול הסטרואידי האם נכון הדבר ? תודה מראש !

  • הגב ל: סטרואידים בגלל החמרה בטינטון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • סטרואידים בגלל החמרה בטינטון
    פרופסור אבי שצ'ופק
    18:40 25/04/16 25/04
    18:40
  • לא ניתן לייעץ בענין טיפול תרופתי דרך הפורום. הוא מיועד לייעוץ ראשוני בלבד.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: סטרואידים בגלל החמרה בטינטון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2022