X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • טיפול בסטרואידים ל- SSNHL
    דפנה
    15:10 20/06/21 20/06
    15:10
  • שלום ד"ר, התייעצתי איתך כאן בשבוע שעבר בקשר לSSNHL.
    אובחנתי עם ירידה עמוקה (לא ניתן למדוד סף שמיעה).
    אני מטופלת ב60 מג פרדניזון, מחר המנה האחרונה של ההעמסה ואחריה אתחיל לרדת במינון.
    בעוד כשבוע אני צריכה להגיע לביקורת, שם יוחלט מה אעשה בהמשך.
    כרגע מטופלת כמעט כשבוע בסטרואידים ולא חשה בהבדל כלל.
    האם לחכות שבוע נוסף עד לביקורת זהו לא זמן יקר?
    ביום הביקורת ימלאו בדיוק שבועיים לתחילת המקרה והטיפול.
    אשמח לשמוע מה דעתך, תודה רבה,
    דפנה.

  • הגב ל: טיפול בסטרואידים ל- SSNHL

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • טיפול בסטרואידים ל- SSNHL
    פרופסור אבי שצ'ופק
    13:54 22/06/21 22/06
    13:54
  • ככלל ככל שהטיפול מוקדם יותר הפרוגנוזה טובה יותר.
    אם בדיקת שמיעה מראה שאין שיפור כדאי לעבור לקו השני של טיפולים - הזרקות תוך טימפניות של סטרואידים ו/או תא לחץ.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: טיפול בסטרואידים ל- SSNHL

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2026