X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון
אודות הפורום
אודות פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, לי...

פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטנטון מנוהל על ידי פרופסור אבי שצ'ופק, מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון המכהן כמנהל היחידה האוטונוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין", וכרופא בכיר במחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים "כרמל". מטרתו של הפורום הינה לאפשר להעלות שאלות בכל הקשור למחלות האוזן, ליקויי שמיעה, סחרחורת וטנטון. כמו כן, הינכם מוזמנים לקרוא וללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בתחומים אלה.

מנהלי פורום סחרחורת, ליקויי שמיעה וטינטון

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • מחלת מנייר
    ענת
    20:39 26/05/21 26/05
    20:39
  • פרופסור אביגדור שלום רב. אני נמצאת עכשיו כשבוע לאחר הזרקה לאוזן של גנטהמיצין. לפני יומיים התחילו לי תופעות שונות אשר מפריעות מאוד. אני מרגישה שהכל אצלי בראיה ברור מידי אך הכל נראה בצורה שונה אני מרגישה שהדברים נראים בדיוק כמו בהרגשה שאני נוסעת במכונית מרוץ מהר מהר. הדבר גורם חי לבחילות במשך היום. האור מציק לי ואני מרגישה מידי פעם כאילו האוזן סתומה מבפנים. ההרגשה היא יותר לאוזןנשל ההזרקה. אני מפחדת שככה זה ישאר. האם זה מוכר כתופעת לוואי לאחר שלוש הזרקות?
    הייתי רוצה לשמוע את חוות הדעת שלך. אודה לך על ההתייחסות כי אני מאוד דואגת

  • הגב ל: מחלת מנייר

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • מחלת מנייר
    פרופסור אבי שצ'ופק
    08:29 27/05/21 27/05
    08:29
  • הטיפול שקיבלת מכוון לפגיעה במערכת הווסטיבולרית של האוזן הפנימית בצד ממנו את סובלת ממחלת מניאר במטרה להפסיק התקפי סחרחורת קשים שלא הגיבו לטיפול שקיבלת עד כה. כמו בכל פעם שישנה פגיעה חריפה במערכת הווסטיבולרית ייתכנו סימפטומים שיהיו דומים להתקף סחרחורת חריף. ייתכן גם חוסר שיווי משקל.
    אבל מהתיאור בלבד איני יכול לומר לך בוודאות שזה אכן המצב ואת צריכה לחזור לרופא שביצע הטיפול ובוודאי לאחר בדיקתו יוכל לייעץ לך מעבר להתכתבות כאן.

    בברכה, פרופסור אבי שצ'ופק, אוטו-נוירולוג מומחה, מנהל היחידה האוטו-נוירולוגית של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי "לין".
    טלפון: 04-8568491
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: מחלת מנייר

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021