X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אורולוגיית נשים - אורוגינקולוגיה
אודות הפורום
אודות פורום אורולוגיית נשים - אורוגינקולוגיה

פורום אורולוגיית נשים - אורוגינקולוגיה שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר בוריס פרידמן. ד"ר פרידמן הינו אורולוג, ורופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל ג...

פורום אורולוגיית נשים - אורוגינקולוגיה שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגייה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. כמו כן שותף לניהול הפורום ד"ר בוריס פרידמן. ד"ר פרידמן הינו אורולוג, ורופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל גם כן. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: זיהומים חוזרים בדרכי השתן, דלקות בשתן, דלף שתן במאמץ, דחיפות במתן שתן, תכיפות במתן שתן, שלפוחית רגיזה, דלקת כרונית של השלפוחית, קרונקולה, בריחת שתן, ניתוחי בריחת שתן, צניחת כיס השתן, ניתוחי צניחת כיס שתן, פרולפס, שמיטת החלחולת, בדיקות אורודינמיות, ציסטוסקופיה אבחנתית, בעיות שליטה של דרכי השתן של נשים וגברים, הפרעות במתן שתן, שלפוחית שתן כאובה, אורולוגיה כללית ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אורולוגיית נשים - אורוגינקולוגיה

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • חוסר התרוקנות שתן
    רונית
    15:02 02/07/17 02/07
    15:02
  • אני בת 22 בריאה ללא הריונות. וכבר 10 חודשים שכל פעם שאני ניגשת לשרותים לעשות פיפי, אחרי שאני מסיימת אין לי הרגשת התרוקנות ואני צריכה להתאמץ מספר פעמים שיצא עוד קצת שתן (לפעמים יותר מקצת) בכל פעם. אני מפעילה את שרירי הבטן כדי לעזור לשתן לצאת.
    הייתי אצל 2 אורולוגים, הראשון אמר שזה שלפוחית עייפה - אבל לא נתן פתרון.
    השנייה אמרה שזה יכול להיות כתוצאה מפטריה בנרתיק שגורמת לתחושת שתן ונתנה טיפול תרופתי לנתריק - ולא היה תוצאות. (הייתי מספר פעמים אצל גניקולוג והוא אמר שאין פטריה בכל פעם - ללא בדיקת מעבדה)
    עשיתי גם בדיקות שתן כללית מספר פעמים ויצא תקין ולאחרונה גם שתן תרבית ויצא תקין.
    **עשיתי אולטרסאונג דרכי השתן (עם שתיית 6 כוסות שעה לפני) - ויצא שארית שתן 42 מ"ל.
    ואז ביקשו ממני בלי לשתות לפני ויצא שאין שארית.** - אבל עדיין התאמצתי להוציא הכל לפני.. ככה שהגיוני שלא היה שארית.
    וגם אורולוגית השנייה ביקשה ממני ללכת להטיל שתן וישר אחרי הראתה לי שאין שארית שתן. אבל לדעתי זה כי אני דואגת לעשות את כל המאמצים כדי להתרוקן.
    הבעיה מפריעה לי באורח החיים כי כל פעם שאני הולכת לשירותים לא הכל מתרוקן ואחרי כמה דקות אני חוזרת שוב כי יש שתן - ככה שיש שארית לדעתי. (בתוך כל ה10 חודשים היו לי שלוש פעמים של התקפי פיפי, במרווחים של כמה חודשים אחד מהשני - כל שלוש דקות הלכתי לעשות פיפי במשך כמה שעות וזה היה מלווה בצריבה- לדעתי בשלושת ההתקפים האלו זה היה דלקת בדרכי השתן כי היה ממש טיפה דם. הבנתי שאם השלפוחית לא מתרוקנת כמו שצריך אז זה גורם לדלקות בדרכי השתן. אציין כי לפני ה10 חודשים לא היה לי דלקת בדרכי השתן בשנים הקודמות.)
    אני מתעקבת המון זמן בשירותים עד שיצא רוב השתן ועדיין יוצאת עם הרגשת חוסר התרוקנות וחוזרת שוב. אני לא מצילחה לללכת לישון ככה ולא ממש מצליחה לתפקד כמו שצריך. הייתה לי גם בעיה בצואה במשך חצי שנה ולפני כמה ימים גילו שיש לי את החיידק הליקובקטר - יכול להיות שקשור? אציין שלא שלחו אותי לבדיקת אורודינמיקה - זה יכול לעזור בפתרון הבעיה? אני ממש אבודה בנושא ורוצה למצוא פתרון. מה יכולה להיות הבעיה? מה לעשות?

  • הגב ל: חוסר התרוקנות שתן

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • חוסר התרוקנות שתן
    ד"ר בוריס פרידמן
    13:53 05/07/17 05/07
    13:53
  • שלום רונית
    סליחה על התגובה המאוחרת
    שאריות שתן מעת לעת עלולות לגרום לתחושת חוסר התרוקנות.
    ממליץ מבחינה התנהגותית כי תבצעי באופן רוטיני הטלת שתן כפולה - double voiding - לאחר סיום השתן לעמוד כ-2 דקות ולנסות שוב מאחר והמוח שולח לאחר כדקה וחצי סיגנל נוסף להתרוקנות השתן. במקביל חשוב להימנע מעצירות שעלול להחמיר את התופעה, כמו גם תרופות שונות ובדיקה גניקולוגית לשלול ממצאים. באם עדיין התסמינים קיימים - יש לשקול בדיקה אורודינמית שאינה טיפולית, אלא אבחנתית לשלול ממצאים קשורים אחרים. בהצלחה.

    בברכה,
    ד"ר בוריס פרידמן, אורולוג מומחה בכירורגיה אורולוגית, רופא בכיר במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה.
    טלפון: 04-8250843
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: חוסר התרוקנות שתן

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024