X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום מחלות אף וסינוסים
אודות הפורום
אודות פורום מחלות אף וסינוסים

פורום מחלות אף וסינוסים שע"י מחלקת אף אוזן גרון, מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי ד"ר ג'ני ג'רבשיאן. ד"ר ג'ני ג'רבשיאן שהינה מומחית במחלות אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר, ורופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר במרכז הרפואי כרמל, חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלו...

פורום מחלות אף וסינוסים שע"י מחלקת אף אוזן גרון, מרכז רפואי כרמל (חיפה) מנוהל על ידי ד"ר ג'ני ג'רבשיאן. ד"ר ג'ני ג'רבשיאן שהינה מומחית במחלות אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר, ורופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר במרכז הרפואי כרמל, חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לסינוסיטיס, פוליפים באף, גידולים שפירים בחלל האף והסינוסים, סינוסיטיס חריפה, סינוסיטיס כרונית, גידולים ממאירים בחלל האף והסינוסים, דימום מהאף, אפיסטקסיס, קושי נשימה דרך האף, סטיית מחיצת האף, הגדלה של הקונכיות, DEVIATED SEPTUM, ניתוחי אף וסינוסים, FESS (ניתוח אנדוסקופי של הסינוסים), סיבוכים של ניתוחי סינוסים, ניתוחי מחיצת האף והקונכיות, גופים זרים באף ושאלות כלליות בנושא מחלות האף ותעלות הסינוס. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות העונות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום מחלות אף וסינוסים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • לפעמים דם בליחה מהגרון
    אור
    14:31 07/05/22 07/05
    14:31
  • שלום ד"ר,
    יש לי בעיה שאשמח להתייעץ עליה, חילקתי לסעיפים כדי שיהיה נוח להתייחס.

    רקע:
    בשנה האחרונה חוויתי שיעול סטרידוריאלי שהתגבר לפני שלושה חודשים אחרי שחליתי בקורונה (כלל קוצר נשימה בעיקר בלילה). בקורונה חוויתי גם צרבות חזקות.
    במטרה לבדוק את מקור השיעול, בוצעה בדיקת לרינגוסקופיה אצל רופא אא"ג, בדיקת נשיפה אצל רופא ריאות, ואקו לב במאמץ אצל קרדיולוג (בשל כאבים נלווים בחזה) - יצאו תקינות כולן. ביצעתי גם בדיקות דם ונמסר לי שהגלוקוז מעט מעל הרף העליון ושיש קצת מחסור בB12 (בעקבותיו לקחתי כשבועיים תוסף).

    תסמינים שבגללם פונה להתייעצות:
    בחודש האחרון הפסיק השיעול לחלוטין, אך לפעמים אני מוצא דם בליחה שנשאבת מהגרון (לרוב בבוקר).
    בנוסף, יש לי תחושת מחנק מדי פעם במהלך היום, בעיקר עם ולאחר שתיית מים. הרבה פעמים אני מתעורר בבוקר עם יובש וגרון שורף.
    אציין שאני סובל מפצעים חוזרים בפה ובלשון, ולעתים לא רחוקות דימום מהחניכיים בצחצוח. עם זאת, אני במקרה הזה מקור הדם פנימי יותר.

    סטטוס נוכחי:
    בימים האחרונים התחלתי לקחת נקסיום ולנסות פחות לגרות את הגרון (על אף שלא סובל מצרבות ולא סובל מבעיות באכילה) והדם פחת. תחושת המחנק היומיומית והגרון שלפעמים כואב בבקרים נותרו.

    אורח חיים שייתכן שמשפיע:
    ללא חלון במקום העבודה (ציפוי למבנה אסבסט), עובש שחור במקלחת בחדר (הופחת אחרי טיפול), תיאבון בריא ותזונה חופשית ומגוונת (כולל אלכוהול מדי פעם - לא עושה טוב לתחושה בגרון), התחלת ספורט בחדר כושר לאחרונה, תקופה של לקיחת ויטמינים לשבועיים (שהופסקה ממש לפני תחילת התסמינים - יצר תחושה של חוסר טעם והעלים רוק בפה), הקפדה גבוהה על מסיכות במקום העבודה לתקופה ארוכה עד תחילת 22.

    בעיות רפואיות עדכניות נוספות שלא בהכרח קשורות במישרין:
    פטרת (קנדידה) באצבעות הרגליים וגם במפשעה, פצעונים בירכיים (כמו זיהום שערה הפוכה).

    נקודות מעניינות ששמתי לב אליהן:
    מזגן מחריף את התסמינים, אכילת מלח מקלה בתחושה.

    אשמח לדעת מה לדעתך כדאי לעשות כדי לאבחן מה בדיוק הבעיה (אולטרסאונד? צילום? תרבית? משהו אחר?).
    תודה רבה!

  • הגב ל: לפעמים דם בליחה מהגרון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • לפעמים דם בליחה מהגרון
    ד"ר ג'ני ג'רבשיאן
    06:16 16/05/22 16/05
    06:16
  • שלום, אור. לא הגדרת את שאלתך.
    ככל הנראה יש לך תופעת רפלוקס שבגינה המליצו לך על טיפול בנקיום שלפי תיאורך עוזר. ממליצה בנוסף להקפיד להמנע מארוחות 3-4 שעות לפני שכיבה במיטה. להקפיד על שתיה מספקת של מים לא קרים, האמנע משתיה מוגזת, קפה ותה.
    בנוסף ממליצה לפנות לשיננית.

    בברכה,
    ד"ר ג'ני ג'רבשיאן, מומחית במחלות אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר, ורופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון - גידולי ראש וצוואר במרכז הרפואי כרמל, חיפה.
    מייל: [email protected]
    טלפון: 04-8250279
  • הגב ל: לפעמים דם בליחה מהגרון

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024