X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אורולוגיית ילדים
אודות הפורום
אודות פורום אורולוגיית ילדים

פורום אורולוגיית ילדים שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגיה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל בחיפה. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר גאזי פארס, מומחה לכירורגיה אורולוגית וסגן מנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל, וד"ר מהרן כ...

פורום אורולוגיית ילדים שע"י מחלקת אורולוגיה בבית החולים כרמל מנוהל על ידי ד"ר יורם דקל, מומחה בכירורגיה אורולוגית ומנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל בחיפה. כמו כן שותפים לניהול הפורום ד"ר גאזי פארס, מומחה לכירורגיה אורולוגית וסגן מנהל המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל, וד"ר מהרן כבהה, רופא אורולוג בכיר במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: היצרות פתח השופכה, אשך טמיר, היפוספדיאס, תיקוני פין שונים, הידרונפרוזיס, רפלוקס, היצרות מעבר אגן שופכן, מערכת מאספת כפולה, אורטרוצל, הידרוצל, זיהומים בדרכי השתן, הרטבת לילה, אורולוגיה אונקולוגית, אנדואורולוגיה, ניתוחי ערמונית, ניתוחי כיס שתן, ניתוחים לשיקום אבר המין, ניתוחים רובוטיים ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בצוות על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אורולוגיית ילדים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • הרטבת לילה שניונית
    אור
    09:12 16/03/19 16/03
    09:12
  • שלום וברכה,
    ביתי בת ה-6.3 שנים החלה להרטיב בלילות לפני כחודשיים וחצי לאחר שנגמלה לגמרי מגיל 3.5-4 שנים.בתחילת ההרטבות הליליות שלה היא נכנסה במהלך היום המון לשירותים להטיל שתן, לרוב הטילה לעיתים היתה לה רק תחושה ובפועל לא יצא השתן...הבעיה של מהלך היום הפסיקה אך ההרטבה בלילה המשיכה ואפילו התעצמה במספר פעמים של הטלת שתן במיטה במהלך הלילה.
    היינו אצל אורולוג במרפאות חוץ בבית חולים, נתן לנו מרשם למינירין מלט, העניין הוא שקצת קראתי על הנושא ורשום שאם הילד מאובחן עם ADHD הכדור לא יעיל, יכול להיות שלא הבנתי נכון?
    הילדה שלי מאובחנת עם קשב וריכוז+חרדות, האם יש טעם לתת לה את הכדור או לתת לזמן לעשות את שלו?
    מודה מראש על ההתייחסות

  • הגב ל: הרטבת לילה שניונית

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024