X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום סוכרת
אודות הפורום
אודות פורום סוכרת

פורום סוכרת שע"י המחלקה הפנימית במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר סמיר קאסם, שהינו מומחה ברפואה פנימית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ומנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי כרמל חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: רפואה פנימית, סוגי סוכרת, סיבוכי סוכרת, טיפולים בסוכרת, אורח...

פורום סוכרת שע"י המחלקה הפנימית במרכז הרפואי כרמל חיפה מנוהל על ידי ד"ר סמיר קאסם, שהינו מומחה ברפואה פנימית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ומנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי כרמל חיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות בנושא: רפואה פנימית, סוגי סוכרת, סיבוכי סוכרת, טיפולים בסוכרת, אורח חיים בסוכרת, תופעת לוואי של טיפולים בסוכרת, ספורט וסוכרת, מחלות לב בסוכרת, כולסטרול בסוכרת, יתר לחץ דם בסוכרת, פגיעה במערכת העצבים בסוכרת, פגיעה בכליות בסוכרת, תרופות חדשות לסוכרת, השמנה בסוכרת, ניתוחים בריאטריים, ניתוחים להורדה במשקל ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר סמיר קאסם על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום סוכרת

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • ייעוץ לסכרת
    ברל
    19:07 14/08/18 14/08
    19:07
  • בבדיקות דם בחודש מרץ 2018 ערכי הסוכר היו 150 בחודש אוגוסט 2018 ירד ל128 לאחר דיאטה נכונה .בכל זאת הוצע לי לקבל תרופה לסכרת בשם jardiance . שאלתי היא האם להתחיל להשתמש בתרופה זו.? או להמשיך בדיאטה ללא תרופות ולחזור לבדיקות בעוד 3 חודשים?

  • הגב ל: ייעוץ לסכרת

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
  • ייעוץ לסכרת
    ד"ר סמיר קאסם
    10:37 28/10/18 28/10
    10:37
  • הייתי ממשיך דיאטה ומוסיף מטפורמין. במידה וההמוגלובין המסוכרר יהיה לאחר 3 חודשים מעל 7% אז הייתי מוסיף גארדיאנס או תרופה נוספת אחר

    בברכה,
    ד"ר סמיר קאסם, מומחה ברפואה פנימית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, מנהל מחלקה פנימית א' וב' במרכז הרפואי כרמל חיפה.
    טלפון: 04-8250485 / 04-8250484
    מייל: [email protected]
  • הגב ל: ייעוץ לסכרת

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2021