X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אנדוקרינולוגיה ילדים
אודות הפורום
אודות פורום אנדוקרינולוגיה ילדים

פורום אנדוקרינולוגיה ילדים מנוהל על ידי ד"ר אלינה גרמן, מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה של ילדים וסוכרת, ומנהלת מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים בבית החולים "בני ציון" שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לאנדוקרינולוגיה ילדים, מחלות בלוטת התריס יתר פעילות בלוטת התריס...

פורום אנדוקרינולוגיה ילדים מנוהל על ידי ד"ר אלינה גרמן, מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה של ילדים וסוכרת, ומנהלת מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים בבית החולים "בני ציון" שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לאנדוקרינולוגיה ילדים, מחלות בלוטת התריס יתר פעילות בלוטת התריס, תת פעילות בלוטת תריס, בלוטת יותרת התריס, בלוטת יותרת המוח, השמנה, עודף משקל, מצב טרום סוכרת, סוכרת, בלוטת יותרת הכליה, סידן, סוכר נמוך, התבגרות מינית מוקדמת או מאוחרת, שיעור יתר, העדר מחזור אצל ילדות, חוסר בוויטמין D, קומה נמוכה, בעיות גדילה, הורמון גדילה, ילד/ה עם קומה נמוכה, שברים חוזרים אצל ילדים ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר אלינה גרמן, רופאה בכירה בתחומה, על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אנדוקרינולוגיה ילדים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • שבירת עקומת גובה
    עינתב
    15:17 07/04/19 07/04
    15:17
  • שלום, הילדה שלי בת 1.7 הייתה תקינה בעקומת גדילה אך בהפרש מדידות מגיל שנה לגיל שנה וחצי ירדה 2 עקומות בגובה מאחוזון 24 לאחוזון 4. אחוזון משקל נשאר תקין באזור ה45 ללא סטייה. צליאק בטוח אין לה (אין שום סימנים ומעבדה תקינה וברוך השם מתה על בצקים). מה הסיבות הנוספות שיכולות להיות למעט מחסור ההורמון גדילה? האם יתכן שמחסור ההורמון גדילה ישפיע רק על הצמיחה לגובה מבלי להשפיע על המשקל? אני נמוכה 1.60 ובעלי 1.86 אבל עדיין מה שמדאיג אותי זה שבירת העקומה ולא זה שהיא נמוכה. אודה לתשובה לגורמים אפשריים.

  • הגב ל: שבירת עקומת גובה

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024