X

מדורים:

  •      
    חיפוש מהיר:
  • אזור: 
יש שאלה? שאל שאלה
שאל בפורום שאל בפורום לכל הפורומים
אנא שימו לב כי כל תשובה שתקבלו אינה מהווה יעוץ ספציפי, אין להסתמך עליה והיא אינה מחליפה יעוץ מקצועי-רפואי. עליכם להסתמך אך ורק על ייעוץ רפואי ספציפי.

העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
תוכן:




פורום אנדוקרינולוגיה ילדים
אודות הפורום
אודות פורום אנדוקרינולוגיה ילדים

פורום אנדוקרינולוגיה ילדים מנוהל על ידי ד"ר אלינה גרמן, מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה של ילדים וסוכרת, ומנהלת מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים בבית החולים "בני ציון" שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לאנדוקרינולוגיה ילדים, מחלות בלוטת התריס יתר פעילות בלוטת התריס...

פורום אנדוקרינולוגיה ילדים מנוהל על ידי ד"ר אלינה גרמן, מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה של ילדים וסוכרת, ומנהלת מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים בבית החולים "בני ציון" שבחיפה. מטרתו של הפורום הינה לאפשר לכם להעלות שאלות הנוגעות לאנדוקרינולוגיה ילדים, מחלות בלוטת התריס יתר פעילות בלוטת התריס, תת פעילות בלוטת תריס, בלוטת יותרת התריס, בלוטת יותרת המוח, השמנה, עודף משקל, מצב טרום סוכרת, סוכרת, בלוטת יותרת הכליה, סידן, סוכר נמוך, התבגרות מינית מוקדמת או מאוחרת, שיעור יתר, העדר מחזור אצל ילדות, חוסר בוויטמין D, קומה נמוכה, בעיות גדילה, הורמון גדילה, ילד/ה עם קומה נמוכה, שברים חוזרים אצל ילדים ועוד. הינכם מוזמנים ללמוד מניסיונם של גולשים אחרים בפורום, ולהיעזר בד"ר אלינה גרמן, רופאה בכירה בתחומה, על מנת לקבל תשובות לשאלותיכם במהירות האפשרית.

מנהלי פורום אנדוקרינולוגיה ילדים

חזרה לפורום לדף כל הפורומים
  • כותרת ההודעהכותרת מאת תאריךושעה
  • התבגרות אצל ילדה בת 8 וחצי
    אני
    21:04 16/10/18 16/10
    21:04
  • ילדתנו הראשונה התחילה התבגרות בגיל 8.5. לא יכלנו לקבל הורמונים לעיכוב ההתבגרות, כי לפי הכללים היבשים זה לא נחשב התבגרות מוקדמת. מה שקרה זה, שבגיל 10 וחצי היתה מפותחת כמו ילדה בת 12 וחצי, דבר שגרם לה בעיות חברתיות קשות, ולא פחות בעייתי: הגובה הסופי שלה (כיום בת 17 וחצי) מאוד נמוך (כילדה היא ממש לא היתה נמוכה) - וכפי שאמרו לנו, הסיבה לכך היא, ההתבגרות ה(לא)מוקדמת, שגרמה שהעצמות נסגרו מוקדם מהצפוי. ומבחינתה זה סבל ענק.
    כעת יש לנו ילדה בת 9 עם אותה בעיה בדיוק. אנחנו לא רוצים שתחווה את אותו סבל, הן החברתי והן גובה נמוך. אנחנו מעוניינים ונחושים לתת לה תרופה המעכבת התבגרות (כמו דקפפטיל ודומיה).
    השאלה היא: ידוע לנו שמבחינת קופות החולים לא נותנים שום דבר, במידה וההתבגרות התחילה אחרי גיל 8. השאלה: האם ברפואה פרטית כן ניתן לקבל טיפול (אנטי) הורמונלי, באופן פרטי, שיעכב בשנה-שנה וחצי את המשך ההתבגרות?
    תודה!

  • הגב ל: התבגרות אצל ילדה בת 8 וחצי

    • העלאת קובץ פרטי העלאת קובץ ציבורי
    • בהעלאת ומסירת הקובץ אני מוותר על כל רכיב סודיות רפואית ביחס למסמכים המצורפים ולשימוש שלהם על ידי האתר, המומחה וכל מי מטעמם
    • CAPTCHA Image
      [החלף תמונה]
    • 
קבוצת הפייסבוק מצאו אותנו בפייסבוק:
singכל האמור באתר הינו הסברים כלליים שאינם מחליפים יעוץ מקצועי ורפואי. אנא גשו להתייעץ עם מומחה בכל עניין ספציפי.sign
© כל הזכויות שמורות לאתר שאל את הרופא 2014 - 2024